Wyniki badań moczu????

1. Data: 2005-09-03 18:49:49

Temat: Wyniki badań moczu????
Od: "Luke" <l...@w...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym sie zapytać o wyniki badania moczu czy są w normie, bo googlowałem
ale normy które ja mam na wynikach nijak sie mają do tych w googlach:
-barwa--> żółta, klarowny
-odczyn--> kwaśny
- ciężar właściwy -->1030
- białko-->(-)
- cukier-->(-)
- Urobilinogen--> w/n
- nabłonki--> poj.wprep
- krwinkki białe- 0-1-1 wpr.
- składniki mineralne - śluz(+), nieliczne bakterie wprep.
Chciałbym sie dowiedzieć jak to sie ma do norm???
Dzieki za ewentualne odpowiedzi

2. Data: 2005-09-04 07:36:58

Temat: Re: Wyniki badań moczu????
Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Sat, 3 Sep 2005 20:49:49 +0200 wiedźmin zdziwił się nieco,
gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast rzucić mu
się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Luke, a następnie wyśpiewała
przytupując wdzięcznie:

> Chciałbym sie dowiedzieć jak to sie ma do norm???

Bardzo dobry wynik :)
Szkoda tylko ze kwasowosc nie zostala oznaczona cyfra - bo kwasny - to
szerokie pojecie. Powinien byc 6 - 6.5.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

3. Data: 2005-09-04 14:47:48

Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wynik ok., po prostu zapisany "po staremu" :))

4. Data: 2005-09-05 15:52:00

Od: "Wojtek G" <g...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

a mnie zastanowiłby w tym wyniku dość wysoki ciężar włąsciwy 1030 (norma
zasadniczo przyjmuje zakres od 1015-1025), no i nieliczne bakterie,
fizjologicznie mocz jest jałowy i żadnych bakteri w nim być nie powinno
proponowałbym powtórzyć badanie jeszcze raz aby się upewnić, że napewno wszystko
jest ok, prawdopodobne jest, że został obarczony błędem dlatego wskazane jest
powtórzenie badania

pozdrawiam
W.

Użytkownik "Luke" <l...@w...poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
> - krwinkki białe- 0-1-1 wpr.
> - składniki mineralne - śluz(+), nieliczne bakterie wprep.
> Chciałbym sie dowiedzieć jak to sie ma do norm???

Jeanine czy Yasmin?
Kurs pierwszej pomocy medycznej
Gynalgin a ciąża
Czy to na prawdę nerwica ? - bardzo długie
zdjęcie paznokcia