Wypadające włosy

1. Data: 2001-07-03 14:27:39

Temat: Wypadające włosy
Od: "KulkAga" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od 2 miesięcy wypadają mi intesywnie włosy.Fakt,ze są dlugie,lecz bardzo
rzadkie i nie stanowią dodatkowego obciąrzenia.W tamtym roku,sytuacja była
identyczna i lekarz poinformował mnie ,że powinnam zmienic
dietę.Dostosowałam sie do zaleceń i objawy ustąpiły.Teraz rownież staram sie
jeść wszystko co zawiera witaminy z grupy B,A ,E.
Zażywam preparat z wyciągu skrzypu polnego z witaminami.Lecz przychodzi czas
kiedy myję włosy i wtedy nie mogę się oprzec wrażeniu ,że jeszcze chwila, a
zostanę łysa:-)
Nie chodzi mi o gęste włosy (w całej rodzinie od strony mamy,wszyscy mają
rzadkie),ale o to by już przestały wypadać.Włosy sa zdrowe:nigdy nie
farbowałam ich,nie robilam fryzjerskich zabiegów.Przypuszczam ,że mam
osłabione korzenie włosa i to wpływa ,że przy namniejszych delikatnym
poruszeniu ich,tracę ich zbyt dużo.
Czy mogłabym prosić o poradę?
Aga.

2. Data: 2001-07-03 15:51:43

Temat: Re: Wypadające włosy
Od: "Cantor" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze to byc lysienie androgenne - mezczyzni tego doswiadczaja i niestety
kobiety coraz czesciej tez. I co najwazniejsze nie ma na to lekarstwa.
Wszystkie te cudowne preparaty na minokxidilu mozna wyrzucic.
Nie mowie ze tak jest w Twoim przypadku.

Cantor

3. Data: 2001-07-03 20:10:30

Od: "gajda" <g...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

koniecznie sprawdz hormony - przede wszystkim prolaktyne- jej podwyzszony
poziom daje m.in. taki efekt
mozna zrobic tez trichogram - badanie wlosa - w wie na mokotowskiej jest
taka spoldzielniegdzie to robia

4. Data: 2001-07-04 10:53:19

Od: "KulkAga" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuje za wszystkie informacje na ten temat.(Mam nadzieję,że jednak nie
jest to łysienie androgeonowe męskie ponieważ,ten ubytek włosow zaczyna sie
od kątów czolowych,pozniej przeżedzaja sie włosy na czubku głowy-po czym
łacza sie te 2 w miejsca)
Poziom prolatyny zbadam(i przy okazji innych chormonow też).
Po wszystkim napisze jaki dało to wynik:-)
Aga.
Użytkownik "gajda" <g...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
> poziom daje m.in. taki efekt
> mozna zrobic tez trichogram - badanie wlosa - w wie na mokotowskiej jest

Praca w Oddziale Chorób Wew.-wiad nieoficjalna
Cisnienie
Szczepionka p. grypie?
Mezotoliomia
prolaktyna