Wypadanie uderzenia

11. Data: 2002-02-05 20:46:43

Temat: Re: Wypadanie uderzenia
Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mialem to samo, zrob na poczatek lepiej echo serca(koszt pryw. ok.60-70zl),
> u mnie sie okazalo ze to syndrom Barlowa

Taa... no i ze sto jeszcze innych przyczyn od najbardziej błahych do
potencjalnie groźnych...

12. Data: 2002-02-05 22:02:22

Od: jotem <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

g...@z...lublin.tpsa.pl wrote:

> Od pół roku męczy mnie ( z małymi przerwami) wypadanie jednego uderzenia serca.

To co piszesz może być spowodowane bardzo wieloma przyczynami.
Najbardziej prawdopodobne jest to, że sa to pojedyncze skurcze
dodatkowe, zwiazane - byc może - z stresami natury psychicznej,
calkowicie nieszkodliwe mimo ze nieprzyjemne. Zamiast wymyślać sobie
tysiące badań radzę pójść do dobrego kardiologa. Będzie to na pewno
bardziej efektywne niż robienie na własną rękę licznych badań, często
kosztownych, a być może niepotrzebnych.
jotem

Czy ktoś zna się na Tomografii Komputerowej?
Czy to początek gruźlicy ? - uprzejmie proszę o konstruktywną interpretację.
Test
siwe wlosy 25lat
LECYTYNA-czy warto?