"Wypisanie recepy" przez pacjenta

1. Data: 2008-05-17 15:08:04

Temat: "Wypisanie recepy" przez pacjenta
Od: "Memph" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Moj 83letni doktor ze wzgledu na swoj podeszly wiek bardzo niewyraznie
wypisuje recepty, a ze sa one z ,,literka P" to mam wowczas problemy w
aptece z ich realizacja.
Chcialbym sie dowiedziec, czy mozliwe jest wypisanie recepty przeze
mnie, a lekarz dalby tylko podpis i pieczatki.

Z gory dziekuje za odpowiedz.

PS: Niestety lekarz nie dysponuje kompuuterem, a on pewnie by rozwiazal
sprawe.

Pozdrawiam
Memph

2. Data: 2008-05-18 18:06:07

Temat: Re: "Wypisanie recepy" przez pacjenta
Od: "Adam" <a...@p...onet.tnij.tu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Memph" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Z gory dziekuje za odpowiedz.
>
> PS: Niestety lekarz nie dysponuje kompuuterem, a on pewnie by rozwiazal

W przepisach dot. wystawiania recept stoi, że ma być ona wypisana _wyraźnie_
i zawierać różne dane (np. numer PWZ lekarza, nr umowy uprawniającej lekarza
do wystawiania recept zniżkowych etc.), natomiast nigdzie nie pisze że ma
być wypisana własnoręcznie przez lekarza. Na dobrą sprawę lekarz może
napisać receptę na maszynie (albo nawet ty w wordzie i wydrukować na druku
który posiada lekarz (o ile ci taki druk udostępni :) a on ma tylko podpisać
receptę.

Adam

A może nad morze. [Praca]
JANUSZ MIECIEK
Kraków - zatrudnię mgr i technika Farmacji
Ceramika berylowa szkodliwa?
przeprosiny