Wyrwanie ósemki

1. Data: 2003-08-19 13:57:25

Temat: Wyrwanie ósemki
Od: "Marzena_K" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy ktoś z Was miał wyrywaną dolną ósemkę? Bardzo boli? A jak z opuchlizną -
wystepuje po takim zabiegu?

Pzdr,
Marzena

1. Data: 2003-08-19 14:04:42

Temat: Re: Wyrwanie ósemki
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzena_K wrote:
> Witam!
>
> Czy ktoś z Was miał wyrywaną dolną ósemkę? Bardzo boli?
Przeciez w znieczuleniu beda rwac, najbardziej boli juz po, jak
znieczulenie schodzi ;-(

> A jak z opuchlizną -
> wystepuje po takim zabiegu?
Reakcja kazdego organizmu jest inna. Ja po jednym rwaniu mialam tydzien
zwolnienia lekarskiego, bo mialam ciagle wysoka goraczke :-(

Przygotuj sobie jakies pomysly na jedzenie w plynie, bo przez pierwsze
dni za bardzo boli przy gryzieniu, zeby jesc.
Aha, i moga ci rozerwac kacik ust, jesli zab bedzie sie za bardzo
opieral, wtedy kup masc propolisowa w aptece i smaruj, bedzie sie
szybciej goilo.

Trzymaj sie dzielnie
ISIA

1. Data: 2003-08-19 14:20:53

Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena_K" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Czy ktoś z Was miał wyrywaną dolną ósemkę? Bardzo boli? A jak z
> [...]

Też jestem zainteresowana tematem bo najprawdopodobniej tez mnie to czeka.
Mam koleżankę która studjuje stomatologie i twierdzi że ósemki najlepiej
usuwa sie chirurgicznie. Jeśli się zdecydujesz na rwanie to idź do
stomatologa-mężczyzny. Maja więcej siły.
Pozdrawiam i napisz jak poszło

1. Data: 2003-08-19 14:21:27

Temat: Odp: Wyrwanie ósemki
Od: "Marzena_K" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może lepiej poddać się uśpieniu? Jak sadzicie?
Użytkownik Katarzyna Kulpa <k...@k...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:s...@o...slodki.domek...

1. Data: 2003-08-19 14:24:02

Od: "Marzena_K" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za rady. Na razie to się waham czy wogóle pójść na wyrwanie. Moja
stomatolog powiedziała, że bedą mi dłutować bo jeszcze ta ósemka nie
wyrosła. A ja chce poczekac az wyrośnie i dopiero ja wyrwać, tylko, że teraz
mi przebija dziąsło i mnie trochę boli. A Ty jak miałaś dłutowana ( w
dziąsle) czy już Ci urosła?

Użytkownik ISIA <i...@m...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bhtaqc$lo9$...@a...news.tpi.pl...

1. Data: 2003-08-19 14:27:14

Temat: Re: Odp: Wyrwanie ósemki
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzena_K wrote:
> A może lepiej poddać się uśpieniu? Jak sadzicie?

A ktos ci cos takiego proponowal? 8-0
Obecnie odchodzi sie od pelnej narkozy nawet przy bardzo powaznych
operacjach...

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-08-19 14:31:53

Temat: [OT i NTG] Re: Odp: Wyrwanie ósemki
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Obecnie odchodzi sie od pelnej narkozy nawet przy bardzo powaznych
>operacjach...

Powaznie ? Przy jakich ? I gdzie 'sie odchodzi' ? (bo jak w PL, to pewnie ze
wzgledow oszczednosciowych ;) )
Ja
rozumiem, ze znieczulenie ogolne przy ekstrakcji '8', to moze i przesada, no

i wiem, ze cc mozna robic w zzo, ale co rozumiesz przez 'bardzo powazne
operacje' ?

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-08-19 14:51:54

Temat: Re: [OT i NTG] Re: Odp: Wyrwanie ósemki
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> Powaznie ? Przy jakich ? I gdzie 'sie odchodzi' ? (bo jak w PL, to pewnie ze
> wzgledow oszczednosciowych ;) )

Bynajmniej :-)
Badania wykazuja, ze po operacji wykonanej w pelnej narkozie wolniej
goja sie rany i czlowiek ogolnie jest w gorszej kondycji psycho-fizycznej.

> [...]
>
> i wiem, ze cc mozna robic w zzo, ale co rozumiesz przez 'bardzo powazne

Operacje mozgu, na przyklad :-)
Calkiem serio, chociaz brzmi niewiarygodnie. Podobno zapobiega to w
duzym stopniu nieumyslnemu uszkodzeniom podczas operacji.

Ale ja to lejek jestem w tej dziedzinie, czytalam tylko o tym.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-08-19 14:52:44

Od: Keyop <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <0...@p...pl>, Dunia pisze:

> Powaznie ? Przy jakich ?

W miarę możliwości wszelkich.

> I gdzie 'sie odchodzi' ?

W cywilizowanym świecie.

> (bo jak w PL, to pewnie ze wzgledow oszczednosciowych ;) )

Pełna narkoza ma większe ryzyko powikłań i jest bardziej ryzykowna niż inne
metody znieczulania.

Dlatego *w miarę możliwości* stosuje się znieczulenie rdzeniowe,
zewnątrzoponowe, miejscowe w różnych wariantach, neuroleptoanalgezję i tym
podobne.
Takoż zamiast ,,pełnych'' operacji coraz częściej stosuje się techniki
zabiegowe, które nie wymagają narkozy.

I raczej nie ze względów oszczędnościowych. Chyba, że chodzi Ci o szeroko
rozumianą oszczędność na kosztach leczenia powikłań z powodu narkozy.

Radek, pragnący dziwnego, KSG
--
Który to pana zrzut, poruczniku Goreman?
Trzeci... Ale posprzątam...

kremy z wit C
mirena
dieta anty- cellulitisowa