Wysoki wskaźnik amylazy ( trzustka ) - gdzie się udać

1. Data: 2004-10-27 13:53:38

Temat: Wysoki wskaźnik amylazy ( trzustka ) - gdzie się udać
Od: "Sim Kloner" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Dzisiaj odebrałem wyniki i wszystko poza poziomem amylazy jest OK.
Poziom amylazy 185 ( norma 25-94 ).
Do jakiego lekarza się udać ?

Tak na marginesie, w jakich sytuacjach dochodzi do takich wskazań - od razu
zaznaczę, że alkoholu nie pijam ( w encyklopedii podają jako przyczynę
chorób trzustki nadmiar alkoholu ). Zastanawiam się, czy długi pobyt ( kilka
miesięcy ) w pomieszczeniu, które przeszło malowanie może zaszkodzić.
Ewentualnie może jedzenie - zanim zaczęły się problemy byłem smakoszem
załatek z grzybkami marynowanymi i ogórkami.

--
Klonowanie kart www.simemu.pl
Forum www.simemu.pl/forum

2. Data: 2004-10-27 14:49:52

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 27 Oct 2004 15:53:38 +0200, Sim Kloner wrote:

> Dzisiaj odebrałem wyniki i wszystko poza poziomem amylazy jest OK.
> Poziom amylazy 185 ( norma 25-94 ).
> Do jakiego lekarza się udać ?

Do tego, który badania zlecił.

Leczy się ludzi, a nie wyniki badań.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

3. Data: 2004-10-27 19:32:37

Od: "Sim Kloner" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do tego, który badania zlecił.
>
> Leczy się ludzi, a nie wyniki badań.

Zrobiłem badania tak z własnej inicjatywy i teraz nie wiem, gdzie się z tym
udać

Piotr

4. Data: 2004-10-27 19:38:38

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 27 Oct 2004 21:32:37 +0200, Sim Kloner wrote:

> Zrobiłem badania tak z własnej inicjatywy i teraz nie wiem, gdzie się z tym
> udać

Proponuję zacząć od podstaw i pójść do lekarza pierwszego kontaktu. Bez
zbadania i zebrania wywiadu trudno w ogóle zacząć myśleć o czymkolwiek.

5. Data: 2004-10-27 19:44:05

Od: "K" <konrad-w[wytnijto]@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sim Kloner" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> Dzisiaj odebrałem wyniki i wszystko poza poziomem amylazy jest OK.
> Poziom amylazy 185 ( norma 25-94 ).

Ja przedwczoraj widzialem amylaze 18900 (osiemnascie tysiecy dziewiecset)
wiec nie jest jeszcze z Toba tak zle. :)

K.

P.S. Bylo to ostre zapalenie trzustki na izbie przyjec. Znajoma lekarka
mowila mi, ze widziala kiedys 30 tys.

tabletki czy wkładka a karmienie piersią
spóźniona miesiączka
antykoncepcja dla kobiet lub mężczyzn
Psychiatra, Psycholog w Krakowie
scyntygrafia pluc,gdzie?