Wysokie OB krwi

1. Data: 2007-02-23 10:10:02

Temat: Wysokie OB krwi
Od: Dronborg <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wysokie OB krwi moze byc spowodowane schorzeniem wynikajacy z wadliwej
syntezy bialek bialka sie zlepiaja.(tak mi powiedzial lekarz)
Mam OB 94 jakie moga byc tego przyczyny??

2. Data: 2007-02-23 13:53:29

Temat: Re: Wysokie OB krwi
Od: "darked" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Feb 23, 10:10 am, Dronborg <d...@o...pl> wrote:
> Czy wysokie OB krwi moze byc spowodowane schorzeniem wynikajacy z wadliwej
> syntezy bialek bialka sie zlepiaja.(tak mi powiedzial lekarz)
> Mam OB 94 jakie moga byc tego przyczyny??

Mozliwych przyczyn jest w diably i troche (dziesiatki) wlaczajac w to
niektore leki, przewlekle stany zapalne oraz nowotwory. Twoje OB ->
94 jest diablo duze i zaden lekarz nie powinien zbywac tego
machnieciem lapa tylko wykluczyc badaniami najczestsze/najgorsze
przyczyny. Zanim zaczniesz chodzic po scianach dopatrujac sie objawow
szpiczaka zrob runde po specjalistach ktorzy poszukaja i ufam ze
wylecza najczestrze zrodla przewleklych ognisk zapalnych:
-dentysta
-laryngolog
-ginekolog / spec od prostaty (chirurg)

Rownoczesnie domagaj sie badan krwi:
- proteinogramu (z wyszczegolnieniem frakcji immunoglobulin)
- dokladnej morfologii
- CRP (C-reactive protein)

http://pl.wikipedia.org/wiki/Odczyn_Biernackiego
http://en.wikipedia.org/wiki/Biernacki_Reaction

Pozdr

3. Data: 2007-02-24 17:32:41

Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darked" <d...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Mozliwych przyczyn jest w diably i troche (dziesiatki)

(...)

A z czystej ciekawosci, co oznacza b. niskie OB, tj.= 0 albo max. 1?

p47

4. Data: 2007-02-26 08:11:53

Od: wirgo <k...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

p47 napisał(a):
> [...]
> wadliwej
>
> (...)
>
> A z czystej ciekawosci, co oznacza b. niskie OB, tj.= 0 albo max. 1?

Nic

OB jest takim dziwnym badaniem, w ktorym wartosci prawidlowe (0-ok.20 w
zaleznosci od wieku i plci) nie swiadczy o niczym.
Podwyzszone OB jest efektem jakies zmiany w obrebie bialek, ktore tez nie
musza bc wynikiem jakis powaznych zmian chorobowych :)

Pozdrawiam.

--
Wirgo
(Mam gugla i nie zawaham się go użyć.)

Goraczka 39,5 :/
Jonizator a może coś innego?
boli ząb
Prosba o tlumaczenie
karmienie piersią pobolewanie brzucha - a brak miesiączki