Wystawa Haftu w Rzeszowie

1. Data: 2004-03-19 12:32:05

Temat: Wystawa Haftu w Rzeszowie
Od: "zjaba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny !
wczoraj kupowalam muline na obrazek (dzidzia na rece z lanarte) i pani w
pasmanterii dala mi zaproszenie na wystawe, to chyba ta sama, co w soobte w
Warszawie. mam sobie tylko imie i nazwisko na zaproszeniu wpisac. jest ona w
czwartek 25.03 od 10 rano do 19. ja ide rano ,bo potem ide do lekarza.
jak ktoras chce isc ze mna, to zapraszam !

maja i 30 tygodniowy brzusio :-)

1. Data: 2004-03-19 13:00:47

Temat: Re: Wystawa Haftu w Rzeszowie
Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

zjaba, 2004-03-19 13:32, wrote...

> [...]
> czwartek 25.03 od 10 rano do 19. ja ide rano ,bo potem ide do lekarza.
> jak ktoras chce isc ze mna, to zapraszam !

Maju dzieki za informacje.
Ja dzis tez wybieram sie do pasmanterii bo skonczyla mi sie mulinka na
konika, to moze i ja cos dostane :)
A gdzie ma byc ta wystawa?

b.
p.s. Jeśli chcesz napisać do mnie usuń [usunxxx] z mojego adresu

1. Data: 2004-03-19 13:56:11

Od: "zjaba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza !
wystawa jest w hotelu rzeszow. ale gapa jestem ,ze nie napisalam. a ta
pasmnateria, gdzie dostalam to w domu handlowym pionier naprzeciw stacji
pks.

maja

[szydełko?]Maskotki
[szycie, ale nie tylko] Bardzo ładne drobiazgi
DMC ?
[OT] chwale sie :)
[OT] wystawa DMC w Wawie - juz w sobote!!!