Wystawa lilii

1. Data: 2005-07-01 11:08:13

Temat: Wystawa lilii
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zawiadamiam,że w dniach 2 i 3 lipca we Wrocławiu, w Art Hotelu
przy ul. Kiełbaśniczej, odbędzie się wystawa lilii.Zapraszam.
Komu po drodze przez Lubin, może obejrzeć kwitnące lilie u mnie
w ogrodzie.Zapraszam.
Pozdrawiam.Mirzan

2. Data: 2005-07-01 15:44:27

Temat: Re: Wystawa lilii
Od: "Waldek" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w ogrodzie.Zapraszam.
> Pozdrawiam.Mirzan
>
> 2i3 lipca rowniez odbywa sie lilii w Rybniku.
Lepiej zetnij lilie z ogrodu i wystaw je na wystawie.
Wiecej osob odwiedzi wystawe niz Twoj ogrod.
Pozdrawiam Waldek

3. Data: 2005-07-01 15:44:54

Od: "Waldek" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2005-07-01 16:07:51

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Waldek wrote:

> Lepiej zetnij lilie z ogrodu i wystaw je na wystawie.
> Wiecej osob odwiedzi wystawe niz Twoj ogrod.

Ale te, ktore odwiedza ogrod Mirzana, beda sympatyczniejsze :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2005-07-01 20:28:35

Od: "Waldek" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale te, ktore odwiedza ogrod Mirzana, beda sympatyczniejsze :-)
>
> Pozdrowienia,
>        Michal
Sympatyczne osoby sa mile widziane chyba w kazdym ogrodzie
nie tylko 2i3 lipca w ogrodzie Mirzana.
Pozdrawiam,Waldek

6. Data: 2005-07-01 21:40:17

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>   Lepiej zetnij lilie z ogrodu i wystaw je na wystawie.
>   Wiecej osob odwiedzi wystawe niz Twoj ogrod.
>   Pozdrawiam Waldek

Wycięte, zawiezione, kilka sztuk.A to co kwitnie u mnie nie jest do
obejrzenia na żadnej wystawie, bo nie są do cięcia, a do oglądania na żywo.
W ubiegłą niedzielę oglądało lilie u mnie w ogrodzie ok 30 osób.
Duże zainteresowanie budzą trąbki z kwiatem do góry.
Pozdrawiam.Mirzan

7. Data: 2005-07-01 21:55:36

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W ubiegłą niedzielę oglądało lilie u mnie w ogrodzie ok 30 osób.
> Duże zainteresowanie budzą trąbki z kwiatem do góry.

Też wolałabym obejrzeć ogród Mirka niż wystawę, ale te odległości(-:
Wybieram się za to na "truskawkobranie: na Kaszuby do Brodnicy Górnej ,myślę
że będzie ciekawie i coś z roślinek:-)

Pozdrawiam TeresaR

8. Data: 2005-07-02 06:06:13

Od: "Waldek" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W ubiegłą niedzielę oglądało lilie u mnie w ogrodzie ok 30 osób.
> Duże zainteresowanie budzą trąbki z kwiatem do góry.
W takim razie zycze zajecia czolowych miejsc na obu wystawach
i w Rybniku i w Wroclawiu
Pozdrawiam.Waldek

Nawóz do magnolii
musze sie pochwalic :))
[SPAM] Chcesz zarabiac korzystajac z Google?
nawóz do iglaków - pytanie
(49zł) Twoja kampania na Google.pl!!!!!