Wyszczuplający krem antycellulitowy Avonu

1. Data: 2003-04-06 06:17:08

Temat: Wyszczuplający krem antycellulitowy Avonu
Od: "Lady M" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem po dwóch dniach używania próbek i ALBO ulegam złudzeniu optycznemu
ALBO to działa! Skóra jest fajnie napięta i WYDAJE mi się, że już mniej
widać cellulit. Czy ktoś może używa już dłużej tego wynalazku i może mi
powiedzieć, czy mam zamawiać cały produkt czy może nowe, mocniejsze szkła
kontaktowe? :)

Lady M
Niedowierzająca własnym oczom

--
l...@N...onet.pl
Zanim wyślesz do mnie maila usuń NOSPAM z adresu. :)

1. Data: 2003-04-06 07:58:55

Temat: Re: Wyszczuplający krem antycellulitowy Avonu
Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lady M wrote:

> [...]
> tego wynalazku i może mi powiedzieć, czy mam zamawiać cały produkt
> czy może nowe, mocniejsze szkła kontaktowe? :)

Zużyłam próbkę i jestem całkiem zadowolona :) Krem fajnie się wchłania
i jest zdecydowanie lepszy od poprzedniego produktu Avonu. Na efekty
będę musiała chyba jednak poczekać jeszcze i zużyć całe duże
opakowanie, ale myślę, że warto :)

--
Pozdrowienia od mips.

1. Data: 2003-04-06 12:15:21

Od: "Nikusia" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i jest zdecydowanie lepszy od poprzedniego produktu Avonu. Na efekty
> będę musiała chyba jednak poczekać jeszcze i zużyć całe duże

To mam do was przy okazji pytanie - czy ten specyfik, podobnie jak poprzedni
ma takie niemile dzialanie chlodzace? Poprzedni krem na celulit z Avonu - w
takiej rozowej tubie po posmarowaniu dawal okropne i nieprzyjemne uczucie
zimna..... Czy ten tez tak ma?
Nikoosia

1. Data: 2003-04-06 12:30:53

Od: "Mania" <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nikusia" <n...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> takiej rozowej tubie po posmarowaniu dawal okropne i nieprzyjemne uczucie

Na szczescie nie i teraz z utesknieniem czekam na niego bo wlasnie sie
posmarowalam tym starym i wariuje z zimna brrrrrrrrrrrrr
ale juz tylko do 9 :))))))))))))))) i bedzie hehe
pozdrwiam

--
Mania
Wawa

1. Data: 2003-04-06 13:13:46

Od: "Lady M" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> takiej rozowej tubie po posmarowaniu dawal okropne i nieprzyjemne uczucie
Cześć Nikusiu! My to się chyba już internetowo znamy! :) Co do kremu to nie,
ten nie ma działania chłodzącego, szybko się wchłania i ładnie pachnie.

Pozdrawiam cieplutko,
Lady M

1. Data: 2003-05-12 00:16:13

Od: "Anna " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

slyszalam b.dobre opinie tego kremu , ale po kupieniu go i jednorazowym
uzyciu wyszlo uczulenie... pierwsze w zyciu na jakikolwiek kosmetyk tzreba
wiec uwazac i bez wyprobowania nie radze kupywac - chociazby na wysaka cene
zelu.
pozdrawiam ANIA

1. Data: 2003-05-12 05:24:37

Od: "Lady M" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna " <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> uzyciu wyszlo uczulenie... pierwsze w zyciu na jakikolwiek kosmetyk tzreba
> wiec uwazac i bez wyprobowania nie radze kupywac - chociazby na wysaka
Z probkami tego zelu nie ma problemu. Ja wypackalam dwie zanim kupilam pelny
produkt.

Pozdrawiam,
Lady M

--
l...@N...onet.pl
Zanim wyślesz do mnie maila usuń NOSPAM z adresu. :)

Zapraszam na nową stronę o urodzie
Fryzura
Żel do włosów...
JAKI samoopalacz do twarzy