Wzeszły irysy cebulowe

1. Data: 2001-11-02 21:43:30

Temat: Wzeszły irysy cebulowe
Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi drodzy,
Niewiedziałem dziś czy cieszyć się czy płakać, gdy zauważyłem że wzeszły
irysy cebulowe posadzone ok. dwa tygodnie temu.
Czy pospieszyly się zanadto? czy mróz im zagrozi zimą?
Słowem: przejmować się czy nie trzeba?

BoG

2. Data: 2001-11-03 09:02:58

Temat: Re: Wzeszły irysy cebulowe
Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> irysy cebulowe posadzone ok. dwa tygodnie temu.
> Czy pospieszyly się zanadto? czy mróz im zagrozi zimą?

Niestety nie potrafie odpowiedziec na twoje pytanie, chce tylko dolozyc swoje.
Tydzien temu wylazly z ziemi krokusy jesienne. Czy one maja szanse zakwitnac
jeszcze w tym roku? Moze ktos wie...

3. Data: 2001-11-04 16:59:32

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of
i...@p...onet.pl

Tydzien temu wylazly z ziemi krokusy jesienne. Czy one maja szanse zakwitnac
jeszcze w tym roku? Moze ktos wie...

Nie sadze, u mnie wszystkie juz dawno przekwitly.
Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.

http://www.ogrod-botaniczny.pl
ICQ: 101 088 940

4. Data: 2001-11-04 18:41:17

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piszesz o niskich iryskach kwitnacych wiosna? Chyba posadziles je za plytko,
ja tez sadzilam jesienia i nie widze, zeby kielkowaly. Przysyp je ziemia bo
na pewno zmarzna.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

Bogusław Bielawski napisał(a) w wiadomości: <9rv41t$r35$1@news.tpi.pl>...

5. Data: 2001-11-05 16:26:54

Temat: Re: Wzesz&sup3;y irysy cebulowe
Od: l...@p...onet.pl (Boguslaw Bielawski) szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję i zastosuję się.
Może były ciut za płytko ale teraz sobie przypomnialem, że byly chyba
trochę podpędzone i moze ruszyly z rozędu.
Pozdrawiam
BoG
Wiesia Karpowicz wrote:

> [...]
> ja tez sadzilam jesienia i nie widze, zeby kielkowaly. Przysyp je ziemia bo

Za ile można kupić sadzonki bukowe (ok. 50cm)?
mega strona muzyczna
Gdzie kupić ???
Sprzedam stare banknoty , monety - polskie,niemieckie,rosyj skie.
kopanie w ogrodzie jesienią