Wzory do koralików

1. Data: 2003-05-02 02:48:38

Temat: Wzory do koralików
Od: Ewa 'Srebrna' Marczyńska <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :)

Ponieważ udało mi się wreszcie doprowadzić do stanu używalności moją
stronę, wrzuciłam na nią kilka wzorów koralikowych i skany tego, co na ich
podstawie powstaje.
Poza nimi - trochę skanów "bransoletek przyjaźni", skany samych koralików
i plan zrobienia instrukcji do produkowania plakietek z koralików. Na
razie strasznie źle mi idzie dogadywanie się z programem graficznym...

http://srebrna.eu.org/inne/prrr/index.php

Pzdr

Aha, adresy pasmanterii zaginely, snif, nie wiem gdzie :( Zbieram je od
nowa, właśnie zaczynam szukać w archiwum grupy.

Ewa 'Srebrna' Marczyńska ~*~ s...@k...ae.krakow.pl
--
Ognisko pomału przygasało. Ostatnia drużyna Arkadii zacisnęła ręce na
broniach.