Wzrok

1. Data: 2001-08-01 11:26:09

Temat: Wzrok
Od: "Waldemar Słowiński" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Uprzejmie proszę o poradę . Co można zrobić - zaradzić aby wzrok tak szybko
nie siadał (co rok nowe okulary + ) czy są sposoby aby ta dolegliwość była
powolniejsza.
Latam na motolotni i mnie to bardzo martwi. Mam 50 lat
Pozdrawiam Waldek

2. Data: 2001-08-01 13:28:04

Temat: Re: Wzrok
Od: "Dżechutimes" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej idź do dobrego okulisty i zrób badania

3. Data: 2001-08-02 19:53:06

Od: "alcapon" <a...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Waldemar Słowiński <s...@p...fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9k8pdr$jrr$...@n...tpi.pl...
> [...]
> powolniejsza.
> Latam na motolotni i mnie to bardzo martwi. Mam 50 lat

Hmmmm...
Oficjalna medycyna twierdzi, iż jest to naturalny proces zmniejszenia
możliwości akomodacyjnych soczewki i nic nie można na to poradzić, bo jest
to coś tak normalnego jak samo starzenie się. Na zdrowy rozsądek widać
jednak, iż wbrew zaciekłym przeczeniom 'specjalistów' nie wszystkich ten
problem dotyka jednakowo czy w ogóle. Przykładem może być tu Papież (który
czyta bez okularów i dobrze widzi na dal); także już mój niemal
osiemdziesięcioletni dziadek czyta czasami gazety bez okularów.
O możliwości zatrzymania postępów tej wady są książki traktujące o metodzie
dra Batesa, są tam też opisy konkretnych ćwiczeń. Są praktycznie w każdej
księgarni ze stoiskiem medycznym.

Capone

Nowotwory przewodu pokarmowego(jelito)
RU-486