Wzw B - czy moge się szczepić?

1. Data: 2008-02-25 16:04:14

Temat: Wzw B - czy moge się szczepić?
Od: Mukowiec <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Od 3 miesięcy mam w buzi nadżerki jakieś
http://picasaweb.google.pl/mukowiec/AlbumBezTytuU
Ostatnio miałem robiony wymaz z gardła i okazało się że mam gronkowca
złocistego, biorę Dalacin C od czwartku. Ponieważ czeka mnie zabieg
chirurgiczny muszę się zaszczepić na wzw B. Temperaturę mam 36,3 -
36,8. Mogę iść jutro na szczepienie?

2. Data: 2008-02-25 16:07:22

Temat: Re: Wzw B - czy moge się szczepić?
Od: Mukowiec <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dodam jeszcze, że oczy od 3 miesięcy przekrwione co widać na zdjęciach.

3. Data: 2008-02-25 18:09:59

Od: Chorowitek <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam bardzo podobny problem do Twojego, niestety nie wiem czy możesz
się szczepić. Jeżeli te nadżerki są na podłożu grzybiczym, a z tego co
wiem w szczepionce na żółtaczkę są białka drożdży, to przy braniu
antybiotyku nie wiem jaka może być reakcja :/

Kandydoza - dieta - efekty
białaczka - wilkakora (vilcacora)
dermatolog [Warszawa]
jakie badanie?