[XXX] Brak jednej kartki we wzorze, pomocy.

1. Data: 2008-11-16 06:43:58

Temat: [XXX] Brak jednej kartki we wzorze, pomocy.
Od: Thandor <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam, pisze tu o pomoc, poniewaz jestescie moja ostatnia deska
ratunku. Poszukuje wzoru dla tego obrazka:
http://img227.imageshack.us/my.php?image=scan0002gu8
.jpg
a konkretnie to brakuje mi tylko jednej kartki, tej co napisana jest
na scanie. Wzor sciagnalem nie pamietam skad, pewnie z jakiegos forum
do ktorego juz nie mam dostepu, dlatego bardzo prosze o pomoc, moze
ktos z Was ma ten wzor kompletny i jest mi wstanie pomoc.
Z gory dziekuje za zaangazowanie.
Pozdrawiam.

2. Data: 2008-11-16 12:33:58

Temat: Re: Brak jednej kartki we wzorze, pomocy.
Od: Bazylia <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lis, 07:43, Thandor <m...@g...com> wrote:
> [...]
> do ktorego juz nie mam dostepu, dlatego bardzo prosze o pomoc, moze
> ktos z Was ma ten wzor kompletny i jest mi wstanie pomoc.

Wysłałam.
Pozdrawiam Bożena

tkaniny pościelowe
[szycie] Burda Special
xxx - do milosniczek Lanarte, acz nie tylko z prosba
zakupy w lidlu
Frywolitkowy aniołek