(XXX) Rece Durera ( brązowe )

1. Data: 2004-09-15 19:30:19

Temat: (XXX) Rece Durera ( brązowe )
Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam prosbe odnosnie obrazka rąk złozonych w modlitwie wg Durera.
Kiedys był schemat szaro czarny i ten posiadam,ale widziałam te rece w
brązach i duzo lepiej wyglądały.Jezeli posiada ktos taki schemat , to
bardzo pieknie sie usmiecham,bo Ojciec zazyczył sobie na urodziny:-)))

Agatek

1. Data: 2004-09-22 08:54:09

Temat: Re: (XXX) Rece Durera ( brązowe )
Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobitki kochane,czy naprawde nikt nie ma tego schematu???

Poratujcie

Agatek

1. Data: 2004-09-26 16:55:13

Od: "jolad" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam cos ale to jest w odcieniach szarosci, nie wiem czy o tym samym obrazie
mówimy
jolad

[druty] kapelusik dla lalki
chce sprzedac serwety