XXX schemat do nadruku

1. Data: 2003-07-03 18:12:25

Temat: XXX schemat do nadruku
Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Panie i Panow,

czy ktos moze ma SCHEMAT do gotowej kanwy z nadrukiem "Madonna z Ulicy"
Ferrucci'ego.
Ew. czy istnieje jakis inny schemat XXX do tego obrazu?
Kupilam te kanwe w Haftach Polskich, ale rozroznienie kolorow z nadruku mi
jakos nie wychodzi. Tam jest za duzo ciemmnych odcieni, a druk dosc
niewyrazny, przynajmniej dla mnie, sedziwego Paszczaka.
Ja wole schematy papierowe, i pusta kanwe.
(Acha, pytalam wtedy o ten schemat przy zamowieniu, ale nie bylo -jeszcze-
dostepnego, podobno mial byc - a ja musialam wracac).
Albo: moze ktos ma wiadomosc o producencie, firma nazywa sie Grafiko.
Szukalam w sieci, ale w Polsce na taka firme nie trafilam (tzn. na nazwe
firmy tak, ale to nie mialo nic wspolnego z gotowymi kanwami z nadrukiem).
Pozdrawiam,
Anna

1. Data: 2003-07-03 18:41:38

Temat: Re: XXX schemat do nadruku
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Paszczaczku, jeśli nikt go nie ma to ja go będę mieć, bo w przyszłym tygodniu
zamierzam wysłac zamówienie do nich na kilka innych schematów i między innymi
własnie na "Madonnę z ulicy" - zbieralam się z tym od dawna i uzbierałam i się
i fundusze nareszcie:)) tradycyjnie powalczymy ze skanerem;) ale jesli ja go
bede miec to Ty też na 100% - słowo tygrysa:)) Zosia

1. Data: 2003-07-04 11:48:14

Od: " anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl napisał(a):

> bede miec to Ty też na 100% - słowo tygrysa:)) Zosia

Dziekuje! Acha sprostowanie nazwisko malarza brzmi Feruzzi przez z.
Wczoraj bylam zmeczona...
Pozdrawiam, Anna

wyprawa po sklepach :-) - POZNAŃ
kanwa - Wroclaw