YR - salon

1. Data: 2003-03-18 22:07:25

Temat: YR - salon
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy w krakowie znajduje sie salon YR? wiele osob zachwalalo go i chetnie bym
sie tam wybrala na wiosenne oczyszczanie...
jesli wiecie czy i gdzie jest w kraku to prosze o odpowiedz:))
kroofka

1. Data: 2003-03-18 22:14:00

Temat: Re: YR - salon
Od: "pysia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

salon YR jest w carefour (jeju nie wiem jak to sie poprawnie pisze, ale
chodzi mi o karfura)

1. Data: 2003-03-18 23:10:20

Temat: Odp: YR - salon
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, jest w carefourze, ale tylko sklep...
A mnei chodzi o salon kosmetyczny - tam, gdzie robią zabiegi na buźce....
było coś na ten temat ostatnio mówione ale bez adresów....
pozdrawiam
kroofka
Użytkownik pysia <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b585o0$st3$...@a...news.tpi.pl...

1. Data: 2003-03-19 06:28:34

Od: "Agutek" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, jest w carefourze, ale tylko sklep...
> A mnei chodzi o salon kosmetyczny - tam, gdzie robią zabiegi na buźce....

W Geant na Bora-Komorowskiego....

Pozdrawiam.A.

1. Data: 2003-03-19 08:46:43

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroofka" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> Tak, jest w carefourze, ale tylko sklep...
> A mnei chodzi o salon kosmetyczny - tam, gdzie robią zabiegi na buźce....
> było coś na ten temat ostatnio mówione ale bez adresów....
> pozdrawiam

Przy kazdym (lub prawie kazdym) sklepie YR jest gabinet kosmetyczny, salonem
bym tego nie nazwala ...:). Na pewno w geancie, na pewno w M1 i na pewno na
Grodzkiej sa gabinety.

Kaska

1. Data: 2003-03-19 09:19:24

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka"
> Przy kazdym (lub prawie kazdym) sklepie YR jest gabinet kosmetyczny, salonem
> bym tego nie nazwala ...:)
W takim razie jakie cechy musi posiadać salon?

>. Na pewno w geancie, na pewno w M1 i na pewno na
> Grodzkiej sa gabinety.
W Carrefourze też. W sumie 4 gabinety.
Asia

1. Data: 2003-03-19 09:26:20

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS" <a...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

> W takim razie jakie cechy musi posiadać salon?

Ja to raczej na czuja...
Ale oni sami siebie nie okreslaja mianem "salon". Salon to moze byc np
Mimoza, czy inne cudo w full-wypasem. YR jest troche skromniejszy...

Kaska

1. Data: 2003-03-19 09:29:55

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka"
> Ja to raczej na czuja...
> Ale oni sami siebie nie okreslaja mianem "salon". Salon to moze byc np
> Mimoza, czy inne cudo w full-wypasem. YR jest troche skromniejszy...

No, na czuja określ czym różni się Mimoza czy inne cudo od YR. Tak z ciekawości,
nigdy nie byłam w cudzie z full wypasem.
Asia

1. Data: 2003-03-19 09:55:16

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, na czuja określ czym różni się Mimoza czy inne cudo od YR. Tak z
ciekawości,
> nigdy nie byłam w cudzie z full wypasem.

Ja bylam jakies trzy razy w zyciu, w tym dwa poza granicami naszego pieknego
kraju, wiec rozeznanie mam slabiutkie.
Ale podstawowa roznica jest taka, ze w takich super-miejscach za nic nie
zrobia Ci krzywdy, oczyszczanie - jesli zostawia slady na twarzy - to tylko
na kilka godzin.
uzywaja swietnych kosmetykow. I efekty sa bardzo widoczne, bez zadnych
bledow w sztuce, ehhh... Dla mnie taka dobijajaca roznica sa wnetrza - w YR
jest tak akuratnie, czysciutko, ale w Tych Innych miejscach... wnetrza sa po
prostu piekne. Jako osiemnastoletnia panienka bylam w salonie, w ktorym
moglam sobie wybrac kolorystyke pokoju (zadnych parawanow etc), natezenie
swiatla, bo muzyke to chyba wszedzie mozna sobie zazyczyc jaka sie chce...

Sie rozmarzylam...

Kaska

1. Data: 2003-03-19 09:55:58

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka"
> Ale podstawowa roznica jest taka, ze w takich super-miejscach za nic nie
> zrobia Ci krzywdy, oczyszczanie - jesli zostawia slady na twarzy - to tylko
> na kilka godzin.
Ja tak miałam dwa razy w YR, za trzecim razem niestety nie.
Ale jedno jest ważne: tego nie wiesz PRZED upłynięciem tych godzin przed
zabiegiem, tym bardziej zanim wybierzesz gabinet/salon.

> [...]
> swiatla, bo muzyke to chyba wszedzie mozna sobie zazyczyc jaka sie chce...
Tu to faktycznie można się rozmarzyć :)
Asia

katalog z cenami
szukam konsultantki avonu
[Lumene] ołówek do oczu z "gumką" ;-)
szukam dobrego fryzjera stylisty w Krakowie
Re: EXTRA DZIEWCZYNY !!!!