YR znowu

1. Data: 2003-01-12 14:56:38

Temat: YR znowu
Od: Monika <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie, pewnie głupie, ale nie wiem. Zamawiałam ostatnio kosmetyki
z katalogu. I wszystko fajnie. Wraz z kosmetykami dostałam kolejny
katalog-ofertę, ale teraz jakoś nic nie potrzebuje, więc raczej na
razie nie zamówię. W związku z tym mam pytanie do tych, którzy nieco
dłużej używają tej formy zakpów, czy dostanę jakiś następną ofertę? I
jak długo ważna jest ta którą mam, bo nigdzie nie widzę żadnych
informacji "oferta ważna do:". A może ona jest ważna aż do
wykorzystania? Może mnie ktoś uświadomić?

--
Pozdrawia Monika
GG 51726

1. Data: 2003-01-13 00:15:18

Temat: Re: YR znowu
Od: "Szwedka" <s...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy dostanę jakiś następną ofertę?

Tak, oczywiście ja jakiś miesiąc czy dwa. Nie musisz zamawiać z każdego
katalogu, żeby dostać następny.
Pozdrawiam,

Szwedka

1. Data: 2003-01-13 13:25:29

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika wrote:

> [...]
> razie nie zamówię. W związku z tym mam pytanie do tych, którzy nieco
> dłużej używają tej formy zakpów, czy dostanę jakiś następną ofertę?

Nie korzystam z każdej oferty, a dostaję natepne katalogi
(tak mniej wiecej co trzy miesiące)

Krycha

1. Data: 2003-01-13 17:23:09

Od: CanoE <c...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Mon, 13 Jan 2003 14:25:29 +0100, Krystyna Chiger
<k...@p...pl> wyskrobal sobie:

>Nie korzystam z każdej oferty, a dostaję natepne katalogi
>(tak mniej wiecej co trzy miesiące)

a skad dostac pierwszy??

CanoE

1. Data: 2003-01-13 17:40:31

Od: "Karolina" <karor!!!WYTNIJ-TO!!!@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a skad dostac pierwszy??
>
> CanoE

Trzeba wyslac swoje dane osobowe na kartce pocztowej pod adres:

Biuro Obsługi Klienta Yves Rocher
ul. Lipowa 4
30-702 Kraków

Karolina

1. Data: 2003-01-14 12:17:09

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

CanoE wrote:

> a skad dostac pierwszy??

Właściwie nie wiem dlaczego mi go przysłali zaraz po zaistnieniu
na naszym rynku. pewnie mieli jakąś bazę adresów.

Krycha

1. Data: 2003-01-15 09:54:41

Temat: Odp: YR znowu
Od: "AnnaM" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika <1...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@1...0.0.1...
> [...]
> informacji "oferta ważna do:". A może ona jest ważna aż do
> wykorzystania? Może mnie ktoś uświadomić?

Mnie czesto przysylaja jeszcze raz ten sam katalog, z ktorego nie
zamawialam. Pewnie mysla, ze zgubilam:) Daty waznosci katalogi nie maja.
Dlatego tez zaznaczam kratke "tak, wyslam w ciagu 10 dni ble ble" , bo i tak
wysylaja ye gadzety
=====
annaM

> --
> Pozdrawia Monika
> GG 51726

PUPA
rocher
kosmetyki profesjonalne do dbania o wlosy
Znacie??
spuchniete powieki