YRIA- pomadka

1. Data: 2003-10-31 14:22:27

Temat: Re: YRIA- pomadka
Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie złą i niegodziwą, jeno upierdliwą i czepialską ;-)
> > >

> wiesz co moze zaproponuje zaawieszenie broni zanim ktoras z nas powie cos
> brzydkiego ok
> Kamila

To BYŁO zawieszenie broni. Zwróć u wagę na szczere emotikony. Pozdrawiam.
O.

1. Data: 2003-10-31 14:55:18

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamila" <l...@u...pl> napisał w wiadomości
> dobra, dobra zrobcie ze mnie zla i niegodziwa, juz nic nie mozna
powiedziec

Nie obrazaj sie. Po prostu w tym przypadku nie masz racji (moim zdaniem).
Moze dziewczyna te szminke wyrzucic, moze ja oddac komus ze znajomych (ale
pewnie nikt nie chce, bo pyta na grupie), a moze postawic w szafie, zeby sie
marnowala. Ja nie widze w tym nic spamopodobnego. Co innago, gdyby
sprzedawala, ale najzwyczajniej w swiecie chce komus zrobic przyjemnosc :)

Kruszyna
szczerzac zeby w usmiechu zza monitora. I dobrze, ze zza monitora, bo zeby,
tego, piekne nie sa :)

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-10-31 15:49:43

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> marnowala. Ja nie widze w tym nic spamopodobnego. Co innago, gdyby
> sprzedawala, ale najzwyczajniej w swiecie chce komus zrobic przyjemnosc :)

oj dobra, dobra przepraszam, dzisiaj tego bylo kilka (i ostatnio) wiec mnie
ponioslo, juz sobie to wyjasnilysmy

Kamila

1. Data: 2003-10-31 17:36:07

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aneta <a...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał
> oddam w dobre ręce. dostałam w wczoraj paczkę wraz z darmowymi próbkami.
> była w nich miedzy innymi pomadka z serii YRIA nr 104 cerise. niestety
kolor
> czerwony nie jest kolorem w którym dobrze wyglądam

Hej, chyba przesyłają takie kolory które im nie schodzą.
Ja dostałam pomadkę IRIA nr 106 - orange i tez nie mam co z nią zrobić ;-/
Pomadka ślicznie pachnie frezjami i chetnie bym sobie ją poużywala ale z
takim kolorem na ustach mogę chodzić jedynie po domu ;-P
Jeśli któraś z Was jest zainteresowana tą szminką to też mogę odstąpić,
najlepiej jakiejś wrocławiance.

Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2003-10-31 17:43:48

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no wlasnie ogloszenia reklamowe

no ale Antea nie reklamowala ze pomadka Yria jest np super fantastyczna,
tylko ze ja podaruje komus za darmoche
bo ja wrazenie ze no post ostatni jakis czytalam np o chaleniu szmaponu
Karites byl niezgodna z regulaminem reklama.....

ale moze sie myle ;)))
jak tak to prosze o wyporwadzenie z bledu o co chodzi z tymi ogloszeniami
reklamowymi :)))

pozdr

1. Data: 2003-10-31 17:55:25

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale moze sie myle ;)))
> jak tak to prosze o wyporwadzenie z bledu o co chodzi z tymi ogloszeniami
> reklamowymi :)))
>
> pozdr
>
> a wiesz o tym samym pomyslalam, ale juz sama nie wiem, bo w sumie jesli
trzymac sie regulaminu to powinno sie pisac: "kupilam szampon i jest
swietny" bez wymieniania firmy, ale co to za porady by wtedy byly, skoro nie
mozna by bylo doradzic jakiej firmy to szampon?

Kamila ;-/

1. Data: 2003-10-31 18:06:48

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> mozna by bylo doradzic jakiej firmy to szampon?

no wlasnie tak samo pomyslalam :) w takim razie oddawanie za darmo to tez
nic zlego
oczywiscie ja nie pije do twoich postow :)))), poprostu tak mi sie w swietle
tego watku nasunelo, ze bardzo czestu sie tu pisze o regulamienie i o tym
jak ktos go lamie, ale bywaja i precednesy, wiec niech moze zostanie ze za
darmo mozna oddawac na grupie pru, co? :)
pozdr

1. Data: 2003-10-31 18:15:10

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> oczywiscie ja nie pije do twoich postow :)))),

spoko juz to wyjasnilysmy

Kamila

p.s. ale to prawda czasem nie wiadomo co wolno a co nie

1. Data: 2003-10-31 19:08:41

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> p.s. ale to prawda czasem nie wiadomo co wolno a co nie

no i tu tez masz racje :)
trudno czasami wyczuc kto jak zinterpretuje regulamin i kiedy kogos opieprzy
:)

Re: ach, podziele sie - zrobilam sobie pachnidelko :)
Re: krem vichy normaderm
szampon Karites - chwale
Re: Chwale beeling...
Re: H&M w Trojmiescie