Z Ikselką w temacie :-)

131. Data: 2009-03-09 20:31:08

Temat: Re: Z Ikselką w temacie :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 09 Mar 2009 20:52:08 +0100, jadrys napisał(a):

> Nic się nie imputuje.. Po prostu gość jest gościem, nieważne proszony
> czy nie. I jest dobrym obyczajem nie szczuć takowego psami..

Pleciesz, gościu.

132. Data: 2009-03-09 20:32:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Mar 2009 20:53:58 +0100, Aicha napisał(a):

> Może Ikselkuś czegóś bojący? Zawiści ludzkiej np.

Chamstwa unikający.

133. Data: 2009-03-09 20:35:34

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> Ikselkowi zdarza się to coraz częściej.. Nie jest to pierwszy raz
> gdy pisze o mnie "ona"

Może uważa, że ogień w majtkach mają tylko kobiety. Znamienne, swoją
drogą ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

134. Data: 2009-03-09 20:47:30

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Może uważa, że ogień w majtkach mają tylko kobiety. Znamienne, swoją
> drogą ;)

Jeżeli tak uważa, to chyba jeszcze nie poznała "prawdziwego chłopa"..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

135. Data: 2009-03-09 21:14:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 09 Mar 2009 21:47:30 +0100, jadrys napisał(a):

> Jeżeli tak uważa, to chyba jeszcze nie poznała "prawdziwego chłopa"..

Myślę, że w sytuacji, kiedy się wreszcie spotkała "ona" z ogniem w majtkach
i "on" chłop prawdziwy - nie mam już tutaj wiele do roboty. Pogaworzcie
sobie, pasujecie do siebie wyśmienicie, może coś z tego nawet wyniknie.
Powodzenia :-)

136. Data: 2009-03-09 22:27:14

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Myślę, że w sytuacji, kiedy się wreszcie spotkała "ona" z
> ogniem w majtkach i "on" chłop prawdziwy -

Z Wielkopolski na Dolny Śląsk nie tak daleko ;>>> Ale jak zwykle
projektujesz swój ogień innym :P

> nie mam już tutaj wiele do roboty.

Nie uwierzę dopóki nie zobaczę. Ale i miesiąc milczenia z Twojej
strony nie daje gwarancji zamilknięcia całkowietego :>

> Pogaworzcie sobie

Tęskno Ci już do wnuków, widać to jak na dłoni :D
Ale nie popędzaj córek jak mnie ;PPP

--
Pozdrawiam - Aicha

137. Data: 2009-03-09 23:28:16

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> i "on" chłop prawdziwy - nie mam już tutaj wiele do roboty. Pogaworzcie
> sobie, pasujecie do siebie wyśmienicie, może coś z tego nawet wyniknie.

Nie da się - nie nadajemy z Aichą na tych samych falach.. A sam żar nie
wystarczy..

138. Data: 2009-03-09 23:35:32

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> Nie da się - nie nadajemy z Aichą na tych samych falach.. A sam
> żar nie wystarczy..

Zgadza się. I koniec swatania :> Może jakieś sąsiadki (XL) leżą
odłogiem? Czy wszystkie już uprawiane za unijną kasę?

--
Pozdrawiam - Aicha

NO TO CYK !!!
NIE PYTAJCIE, GDZIE SIĘ PODZIAŁY WASZE PIENIĄDZE!
co zamiast bulki tartej...
wiosenne inspiracje
Sok winogronowy - pytaie o jakość