Sok winogronowy - pytaie o jakość

1. Data: 2009-03-04 13:29:09

Temat: Sok winogronowy - pytaie o jakość
Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy ktos sie orientuje, jak wyglada jakosc
soku winogronowego , ktory jest do kupienia w marketach ?
Czy jest tam jakas straszna ilosc konserwantow,
czy jednak da sie to pic ?

A moze ktos zna sklepy, gdzie mozna kupic produkt
wyzszej jakosci ?
Czy wogole najlepiej bedzie kupic winogrona i wycisnac na prasie ?

pozdrawiam
pluton

2. Data: 2009-03-04 17:14:26

Temat: Re: Sok winogronowy - pytaie o jakość
Od: "michalek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"pluton" <z...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> soku winogronowego , ktory jest do kupienia w marketach ?
> Czy jest tam jakas straszna ilosc konserwantow,

W marketach rzeczywiście nie jest za wysokiej jakości.
Ja polecam Ci sok z winogron dobrze przefermentowany
najlepiej z obszaru Bordeaux we Francji choć są też
zwolennicy terenów chilijskich :)

3. Data: 2009-03-04 17:28:32

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michalek" napisał:

> Ja polecam Ci sok z winogron dobrze przefermentowany
> najlepiej z obszaru Bordeaux we Francji choć są też
> zwolennicy terenów chilijskich :)

I australijskich :)

--
Pozdrawiam - Aicha

4. Data: 2009-03-04 18:47:48

Od: "D" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I australijskich :)

I mołdawskich oraz azerbejdżańskich :-D

D.

5. Data: 2009-03-04 19:12:57

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I australijskich :)
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Węgierskich i nadreńskich.

6. Data: 2009-03-05 06:53:26

Od: "michalek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"D" <d...@o...pl> wrote in message news:gomidi$2p1$1@news.onet.pl...

> I mołdawskich oraz azerbejdżańskich :-D
>
> D.
Tych bym chętnie popróbował ale spotykam wyłącznie
słodkie lub półsłodkie. A ja lubię wyłącznie wytrawne
(poza małymi wyjątkami - dobre wina likierowe).
Niestety u nas chyba większość nabywców nie chce
wytrawnych i dlatego importerzy (z Mołdawii czy
Azerbejdżanu) zaopatrują nas w te słodkawe.

7. Data: 2009-03-05 07:00:59

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michalek" napisał:

> Niestety u nas chyba większość nabywców nie chce
> wytrawnych i dlatego importerzy (z Mołdawii czy
> Azerbejdżanu) zaopatrują nas w te słodkawe.

Nawet żołądkowa gorzka jest słodka :/

--
Pozdrawiam - Aicha

8. Data: 2009-03-05 07:09:02

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michalek" <m...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
> Niestety u nas chyba większość nabywców nie chce
> wytrawnych i dlatego importerzy (z Mołdawii czy
> Azerbejdżanu) zaopatrują nas w te słodkawe.

Wytrawne są nietrwałe. Można dodać spirtu, ale to nie będzie wino...

9. Data: 2009-03-05 07:37:01

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pluton" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wyzszej jakosci ?
> Czy wogole najlepiej bedzie kupic winogrona i wycisnac na prasie ?

Polecam z reka na sercu soki Fortuny 100 % , bezcukrowe...
Nie tylko czarne i biale winogrona, ale i czerwone i biale grapefruity, sok
jablkowy, sok gruszkowy i wiele innych (w sumie chyba 16 smakow).

10. Data: 2009-03-05 08:34:53

Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja polecam Ci sok z winogron dobrze przefermentowany
> najlepiej z obszaru Bordeaux we Francji choć są też
> zwolennicy terenów chilijskich :)

Ja wlasnie z tej drugiej grupy. Ale pytam dlatego,
ze chcialem sobie zrobic troche winiaku droga na skroty :)

pozdrawiam
pluton

ser halumi/halloumi - gdzie w Poznaniu?
kuchnia izraelska
ODWROTNA LOGIKA BABSKA
KOBIETOM...
do znawcow kuchni chinskiej/ osob znajacych jezyk chinski