ODWROTNA LOGIKA BABSKA

1. Data: 2009-03-02 16:58:12

Temat: ODWROTNA LOGIKA BABSKA
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ODWROTNA LOGIKA BABSKA

> ......zwiększa jędrnośc.....głupota .......namoczone w wodzie tracą
> cenne
> witaminy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­­­!!!!!!!!!!!!>
> Korzeń marchwi zawiera odżywcze cukry-węglowodany (4-10%, m.in.
> sacharozę i glukozę), białko, liczne karoteny (8-22 mg, prowitamina A ?-
> i ?-karoten), olejek lotny, witaminy B1 i B2 (0,06 mg), B6, C (6-10 mg),
> E, H, K, PP (0,05 mg) oraz wapń, żelazo, miedź i fosfor, a także pektyny.

Zapominasz o skórce - nie moczysz obranych. Sugerując się
wypowiedzią mistrzyni odwrotnej babskiej logiki należy posadzić
wszędzie marchew, a będzie wydalać witraminy do gleby i wystarczy
nabrac garść humusa, zmoczyć śliną, którą juz z witaminami nalezy
przełknąć. Odkrycie godne tego parchatego szwindlarza Eisteina...
To dlatego parchaci komisarze ZSSR wysłali Gagarina na księżyc z
workiem kukurudzy, (posiewaj po wsiódy), ale nie dowiózł - paliwa mu
brakło na hamowanie...

2. Data: 2009-03-03 11:45:34

Temat: Re: ODWROTNA LOGIKA BABSKA
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bozena pisze:

> ...marchewkę kupioną w sklepie należy dokładnie obkroić - obciąć po 1/3
> z obu końców, bo tam jest najwięcej tego paskudztwa....

1/3? Ja slyszalam, ze 1/2.

th

--
http://nitkowo.bloog.pl

3. Data: 2009-03-03 12:55:22

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Bozena <b...@o...eu> tak oto plecie:

> mam nadzieję , że Twoi kochani rodzice nie moczili Ci marchwi , bo w
> póżniejszych latach odbija sie na mózgu....

O! To by mogło być to!

Qra, poznawszy powód

4. Data: 2009-03-03 13:03:20

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bozena" <b...@o...eu> wrote in message

> ...ze względu na występowanie szkodnika - połyśnica marchwianka - 1/3 z
> obu końców ....to nie jest logika to jest zbadane naukowo.

Ja jestem Polakiem, więc nie jadam koszernie, co tam jakaś mała larwewka,
dałbym nawet Bożence radę...

5. Data: 2009-03-03 14:00:51

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Bozena <b...@o...eu> tak oto plecie:

> ...ze względu na występowanie szkodnika - połyśnica marchwianka - 1/3 z
> obu końców ....to nie jest logika to jest zbadane naukowo.

Fakt. Logika jest niezbadana. Naukowo zwłaszcza.

Qra

6. Data: 2009-03-03 14:41:34

Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

On 4 Mar, 12:51, Bozena <b...@o...eu> wrote:

> ...ze względu na występowanie szkodnika - połyśnica marchwianka  - 1/3 z
> obu końców  ....to nie jest logika to jest zbadane naukowo.

aha, bo marchwianka nie lubi tej srodkowej jednej trzeciej?
(spodziewalbym sie zreszta ze marchew z plantacji jest z nasion
zaprawianych).
a ogolnie to nie siej Bozenko paniki (marchew mozesz siac).

mac

7. Data: 2009-03-03 15:12:10

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bozena pisze:

> ...ze względu na występowanie szkodnika - połyśnica marchwianka - 1/3 z
> obu końców ....to nie jest logika to jest zbadane naukowo.

No, skoro naukowo, to o naukowe dowody poproszę.
Przy stosowanej obecnie, przez rolników ochronie roślin, trudno jest
kupić w sklepie marchew ze śladami żerowania połyśnicy. Zdarza mi się
taką kupić na rynku. Ale ta w sklepie jest dokładnie wymyta i bez śladu
szkodników.

Pozdrawiam
Bea

8. Data: 2009-03-03 17:38:19

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Mar, 13:55, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:
> W Usenecie Bozena <b...@o...eu> tak oto plecie:

> O! To by mogło być to!
>
> Qra, poznawszy powód

Twoje gdakanie mnie obudziło. wstałem z radością w sercu i
oczach_wiście... ;-))

9. Data: 2009-03-03 18:34:10

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bozena" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
> prawidłowych zmianowań, dostosowanych do ekologicznej produkcji
> roślinnej. Wyniki doświadczeń naukowych zostaną opublikowane w postaci
> instrukcji wdrożeniowych. Istniejący stan wiedzy praktycznej o rolnictwie
> ekologicznym w naszym kraju opiera się głównie na tłumaczonej literaturze
> zagranicznej oraz wyników wiedzy praktycznej. Występuje dotkliwy brak
> praktycznych zaleceń dla rolników ekologicznych, które miałyby podbudowę
> naukową. Brakuje także dobrych ekologicznych gospodarstw szkoleniowych,
> prezentujących konkretne rozwiązania praktyczne.

Ale z powyższego wynika, że _nie ma_ zbadanych_ naukowo_ dowodów odnośnie
rodzimych warunków upraw.
Są dopiero prowadzone doświadczenia.
Rozumiem, że powyższa wypowiedź to osobista wiedza, a nie cytat. W
przeciwnym razie autorka postu wskazałaby źródło.
JBP

10. Data: 2009-03-03 19:00:49

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Mar, 19:34, "JBP" <t...@o...pl> wrote:
> [...]
> Rozumiem, że powyższa wypowiedź to osobista wiedza, a nie cytat. W
> przeciwnym razie autorka postu wskazałaby źródło.

Żródło połyśnicy ma na działce na grzędzie z marchwią. Biedna nie
traktuje tego faktu z naukowym podejściem, jeno czysto talmudzycznym.
Bo gdyby wiedziała, że: co truje połyśnicę - truje także ją, to by nie
pierdoliła więcej głupot...

KOBIETOM...
do znawcow kuchni chinskiej/ osob znajacych jezyk chinski
Soki
PIOSENKA DLA MOJEJ SYLI
pansravista i ikselka to trole - dowód