ODWROTNA LOGIKA BABSKA

21. Data: 2009-03-05 11:20:07

Temat: Re: ODWROTNA LOGIKA BABSKA
Od: Bozena <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:gojm24$99c$1@news.onet.pl...

> Żródło połyśnicy ma na działce na grzędzie z marchwią. Biedna nie
> traktuje tego faktu z naukowym podejściem, jeno czysto talmudzycznym.
> Bo gdyby wiedziała, że: co truje połyśnicę - truje także ją, to by nie
> pierdoliła więcej głupot...
Kto cię strugał?! ............................Taki ładny kloc drewna
zmarnował!

22. Data: 2009-03-05 11:27:20

Od: Bozena <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> Twoje gdakanie mnie obudziło. wstałem z radością w sercu i
> oczach_wiście... ;-))
Jesteś rozgarnięty jak...kupka siana!!!

23. Data: 2009-03-05 11:59:16

Od: Bozena <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Beata Mateuszczyk pisze:

> Że niby co to ma być? Cytat z czego, czy z kogo? Przez naukowy dowód
> rozumiem powołanie się na publikację konkretnego pracownika naukowego.
> Konkretnie nazwa publikacji, data wydania i nazwisko autora.
>
> Powyższy cytat w żaden sposób nie dowodzi, że należy wyrzucać 2/3
> marchewki, dlatego że być może pasożytowała na niej połyśnica marchwianka.
>
> Pozdrawiam
> Bea
pisałam 1/3 marchwi pozdr:)

24. Data: 2009-03-05 14:09:25

Od: Bozena <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Mateusz Piąty pisze:
> Piszesz jakbyś wszystkie rozumy pozjadała a do powiedzenia masz niewiele.
> Za moich czasów w szkole robiło się doświadczenie z burakiem przeciętym na
> pół i wydrążonym częściowo. Do jednego wlewało się wodę a do drugiego wodę
> s solą lub z cukrem. Teraz tego w szkole podstawowej nie uczą?
...dlaczego odpisujesz jak nic nie mam do powiedzenia...szkoda czasu.

25. Data: 2009-03-05 15:52:18

Od: Bozena <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

m...@b...pl pisze:

> nie. napisalas "obciąć po 1/3 z obu końców" 1/3 + 1/3 daje 2/3
> wyrzuconej marchwi.
> nie odpowiedzials na moje pytanie, skad marchwianka wie zeby srodkowej
> 1/3 nie jesc?
> oraz dlaczego snujesz katastroficzne wizje? marchew z plantacji jest
> opryskiwana i z nasion zaprawianych.
> jezeli juz wklejasz cos co napisal ktos inny, to podawaj zrodlo, a
> przede wszystkim - wklejaj na temat, a nie cokolwiek co (w twoim
> mniemaniu) madrze brzmi, na pewno nie bylo w tym tekscie na temat
> wyrzucania 2/3 marchwi.
>
> mac
Jeżeli chcesz dowiedziec sie wiecej na temat marchwi polecam :Centralny
Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Przemysłu Gastronomicznego i Artykułów
Spożywczych w Łodzi zajmuje się bezpieczeństwem i jakością żywności.
Laboratorium wdrożyło system zarządzania zgodnie z normą europejską
PN-EN ISO/IEC 17025, legitymuje się także certyfikatem akredytacji nr AB
212, nadanym przez Polskie Centrum Akredytacji. Specyfiką placówki jest
ocena jakościowa artykułów rolno-spożywczych, wody i
kosmetyków.pozdrawiam mile:)

KOBIETOM...
do znawcow kuchni chinskiej/ osob znajacych jezyk chinski
Soki
PIOSENKA DLA MOJEJ SYLI
pansravista i ikselka to trole - dowód