do znawcow kuchni chinskiej/ osob znajacych jezyk chinski

1. Data: 2009-03-01 21:54:46

Temat: do znawcow kuchni chinskiej/ osob znajacych jezyk chinski
Od: Steve Adeleke <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Jestem w posiadaniu kilku opakowan produktu spozywczego pochodzacego z
Chin.
Produkt nie jest opatrzony angieslkimi lub innymi napisami, a jedyne
napisy w
alfabecie, ktory moge tutaj zacytowac to "JIU ZHI HUA MEI". NIestety
zaden
dostepny w necie slownik, ani google nie pomogly mi rozwiazac zagadki.
PEwnie moglabym to cos wyrzucic, ale jakis czort namawia mnie do
rozwiazania
zagadki.
Jesli ktos z Was ma pomysl co to jest lub jak to przyzadzic prosze o
konatkt-
zalaczam link do skanu obu stron opakowania tego produktu:

www.imageshare.web.id/images/4t90sj8ld46aci3fkqh4.jp
www.imageshare.web.id/images/8ls2zihr1f026nw6glpy.jp

2. Data: 2009-03-02 00:10:46

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Steve Adeleke" napisał:

> Jesli ktos z Was ma pomysl co to jest lub jak to przyzadzic

Jak mi się uda dorwać w pracy dalekiego znajomego Chinola (różnica
czasu trochę przeszkadza), to spróbuję go podpytać.
Rozczuliło mnie "seled" na tym opakowaniu. Pewnie chodziło o "sold" :)
Czasem ciężko się z nimi dogadać przez te angielskie nowotwory
językowe.

--
Pozdrawiam - Aicha

3. Data: 2009-03-02 07:16:16

Od: "mariusz" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ooo, Jest numer telefonu.
Zadzwoń i sie zapytaj ;)

> Rozczuliło mnie "seled" na tym opakowaniu. Pewnie chodziło o "sold" :)

Jestes w bledzie.
Z pewnoscia nie chodzilo o "sold". "Sold" nie ma najmniejszego sensu.
Wyprodukowane i "sprzedane", "sprzedawane" przez:....

Raczej o "selection" w jakiejs formie - wyprodukowane i "konfekcjonowane",
"wybierane" przez:...

Mariusz

4. Data: 2009-03-02 07:57:04

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mariusz" napisał:

> Jestes w bledzie.
> Z pewnoscia nie chodzilo o "sold". "Sold" nie ma najmniejszego
> sensu. Wyprodukowane i "sprzedane", "sprzedawane" przez:....

Znasz takie słowo jak "dystrybucja"?

> Raczej o "selection" w jakiejs formie - wyprodukowane i
> "konfekcjonowane", "wybierane" przez:...

A może "sealed"? Albo "sledged"? Albo "sled"?

--
Pozdrawiam - Aicha

5. Data: 2009-03-02 10:28:56

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Rozczuliło mnie "seled" na tym opakowaniu. Pewnie chodziło o "sold" :)

Raczej byłoby "saled", gdyby to miała być pomyłka gramatyczna.

Ewa

6. Data: 2009-03-02 13:54:02

Od: jakuboff <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mariusz wrote:
> Jestes w bledzie.
> Z pewnoscia nie chodzilo o "sold". "Sold" nie ma najmniejszego sensu.

"Produced and sold by" jest jak najbardziej poprawną i sensowną formą.

7. Data: 2009-03-02 16:44:54

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Raczej byłoby "saled", gdyby to miała być pomyłka gramatyczna.

Od słowa 'sale' czyli wyprzedaż?

--
Pozdrawiam - Aicha

8. Data: 2009-03-02 16:54:18

Od: "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Raczej byłoby "saled", gdyby to miała być pomyłka gramatyczna.

A nie SEALED? czyli zamknięte (uszczelnione, zapieczętowane) - ne mogę teraz
znaleźć dobrego polskiego słowa.

:-) M.

9. Data: 2009-03-02 17:03:15

Od: "bulka paryska" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Steve Adeleke" <k...@o...pl> wrote in message
n.googlegroups.com...
> [...]
> Produkt nie jest opatrzony angieslkimi lub innymi napisami, a jedyne
> napisy w alfabecie, ktory moge tutaj zacytowac to "JIU ZHI HUA MEI". /../
----------
Googla trzeba troche nacisnac, ale w tym wypadku faktycznie niewiele daje
wydebilam od niego na razie tyle:

jiu zhi - to suszone ryby (byc moze!)
hua mei - to panda wielka (byc moze!)
jiu - napoje alkoholowe

specyfika jezyka chin jest taka, ze zlozenie jakichs slow moze znaczyc
cos zupelnie innego niz kazde z tych slow osobno
Z wygladu sa to suszone owoce / orzechy, imo. Mozna jedno cos
namoczyc i sprobowac.
bp

10. Data: 2009-03-02 17:16:36

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

eMonika pisze:

> A nie SEALED? czyli zamknięte (uszczelnione, zapieczętowane) - ne mogę teraz
> znaleźć dobrego polskiego słowa.

Może po prostu "pakowane"?

Ewa

Soki