"To do ciastek"

1. Data: 2009-02-28 14:35:20

Temat: "To do ciastek"
Od: "Krzysztof Tabaczynski" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!

Jak się nazywa przyrząd zakładany na ręczną maszynkę
do mięsa, a służący do wytłaczania ciastek?
Czy gdzieś to można kupić?

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.
Nie każdy Żywiec to piwo...

2. Data: 2009-02-28 15:24:47

Temat: Re: "To do ciastek"
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Tabaczynski" napisał:

> Jak się nazywa przyrząd zakładany na ręczną maszynkę
> do mięsa, a służący do wytłaczania ciastek?

Nakładka? Spotkałam się też z końcówką i przystawką - wszystko do
wyciskania ciastek ofkoz.

--
Pozdrawiam - Aicha

3. Data: 2009-02-28 16:07:45

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Lut, 15:35, "Krzysztof Tabaczynski" <k...@w...pl> wrote:
> Cześć!
>
> Jak się nazywa przyrząd zakładany na ręczną maszynkę
> do mięsa, a służący do wytłaczania ciastek?
> [...]

Można kupić, wystarczy opis i nr.maszynki (5, 8, 10) znaleźć można ten
numer na boku leja wrzutowego - zazwyczaj.
Oraz na Allegro:
http://www.allegro.pl/search.php?string=do+ciastek&c
ategory=49842&country=1

A tę polecam - mam podobną z napedem ręcznym:
http://www.allegro.pl/item566580352_elektryczna_wyci
skarka_ciastek_ciast_ciastkownica.html

4. Data: 2009-02-28 16:45:23

Od: "Krzysztof Tabaczynski" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]

http://www.allegro.pl/search.php?string=do+ciastek&c
ategory=49842&country=1

A tę polecam - mam podobną z napedem ręcznym:

Bardzo dziękuję!
Zaraz kupuję...

5. Data: 2009-02-28 16:49:25

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Tabaczynski" napisał:

> Bardzo dziękuję!
> Zaraz kupuję...

Te wszystkie firmy to powinny Panslaviście prowizję odpalać za
skuteczną reklamę ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

6. Data: 2009-02-28 16:53:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Feb 2009 17:49:25 +0100, Aicha napisał(a):

> Te wszystkie firmy to powinny Panslaviście prowizję odpalać za
> skuteczną reklamę ;)

Na tej samej podstawie stwierdzic możesz, że ja jestem księdzem, który
otrzymuje prowizję od każdego zawartego w kosciele malżeństwa i uratowanego
od aborcji płodu :->
Wiecznie podejrzewająca, wiecznie niedowierzająca, wiecznie nieszczęśliwa.
A wystarczy, że się uzależnienisz od prundu - i stanie się jasność.

7. Data: 2009-02-28 16:58:50

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Wiecznie podejrzewająca, wiecznie niedowierzająca, wiecznie
> nieszczęśliwa.

Co za trafna autodiagnoza. Specjalista z drugim stopniem i praktyką
kliniczną by lepszej nie postawił.

--
Pozdrawiam - Aicha

8. Data: 2009-02-28 17:40:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Feb 2009 17:58:50 +0100, Aicha napisał(a):

> Co za trafna autodiagnoza. Specjalista z drugim stopniem i praktyką
> kliniczną by lepszej nie postawił.

Żadne odwracanie kota ogonem tu nie pomoże. Jest jak jest.

9. Data: 2009-02-28 18:58:29

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Lut, 17:49, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Te wszystkie firmy to powinny Panslaviście prowizję odpalać za
> skuteczną reklamę ;)
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Pomagam ludziom. Za friko...

10. Data: 2009-02-28 23:57:22

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Żadne odwracanie kota ogonem tu nie pomoże. Jest jak jest.

No, to wszyscy wiemy. Od 5 tysięcy postów o tym przekonujesz i jeszcze
nikogo nie przekonałaś. Zmień metodę, może? Albo... zamilcz? :)

--
Pozdrawiam - Aicha

Rydze...
SKLEP