Rydze...

1. Data: 2009-02-27 16:15:04

Temat: Re: Rydze...
Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

On 28 Lut, 15:25, Bozena <b...@o...eu> wrote:
> Uwielbiam rydze z patelni...sama zbieram prawdziwki zalewam wodą soloną
> z dodatkiem przypraw pasteryzuję, jem z masełkiem czyli  muszę wypukac
> rydze pod bieżącą wodą odcedzic potem na masełku góra dwie no trzy
> minutki na masełku ...palce lizac...mniam..............może byc do tego
> winnko grzaniec galicyjski z odrobiną gozdzików i cytrynki...

dziekujemy pani za wypowiedz.

mac.

2. Data: 2009-02-27 16:58:56

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bozena pisze:
> [...]
> trzy minutki na masełku ...palce lizac...mniam..............może byc
> do tego winnko grzaniec galicyjski z odrobiną gozdzików i cytrynki...
To co zbierasz - prawdziwki, czy rydze? Ja już z 10 lat rydza w lesie
nie znalazłem..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

3. Data: 2009-02-27 17:05:13

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Lut, 16:25, Bozena <b...@o...eu> wrote:
> [...]
> minutki na masełku ...palce lizac...mniam..............może byc do tego
> winnko grzaniec galicyjski z odrobiną gozdzików i cytrynki...

Najwspanialsze rydze są kiszone...

Jutro robię z kiszonych opieniek duszone z cebulą w śmietanie... Do
ziemniaków, do chleba...

4. Data: 2009-02-27 20:58:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Feb 2009 17:27:16 +0100, Bozena napisał(a):

> Jak już to Bożena żadna Pani:))

U mnie rydzów w bród - zbieram je także we własnym lesie przy domu: to
wspaniale wyjść rano w łubianką i po 15 minutach wrócić z pełną rydzów do
jajeczniczki na śniadanko... W okolicznych lasach też mnóstwo. Są lata,
kiedy zbiera się dosłownie wiadrami. Wtedy jest czas na zapewnienie sobie
smakołyku na dłużej: rydze lekko posolone podsmażam na sklarowanym maśle
(duuużo masła), ukladam w słojach, zalewam tym samym masłem, zamykam i
tyndalizuję - czyli trzykrotnie pasteryzuję w odstępach 24godzinnych. Zimą
wystarczy wyłożyć na patelnię i podsmażyć. Chlebek, masełko - finito
smakołyko :-)

5. Data: 2009-02-27 21:22:01

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bozena" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
[...]

Ekstra, jestem pod wrażeniem konstrukcji wypowiedzi. A powiedz; kiedy
je wypukasz, to co one na to?

6. Data: 2009-02-27 21:24:44

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lemonka" napisał:

> Ekstra, jestem pod wrażeniem konstrukcji wypowiedzi.
> A powiedz; kiedy je wypukasz, to co one na to?

Cicho! Nie psuj ostatniej niewinnej istoty usenetowej! Ona tu szerzyć
kaganiec przyszła, a Ty ją rugasz. Fuj! ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

7. Data: 2009-02-27 21:25:16

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

lemonka pisze:
> [...]
> grzaniec galicyjski z odrobiną gozdzików i cytrynki...
>
> Ekstra, jestem pod wrażeniem konstrukcji wypowiedzi. A powiedz; kiedy

Poczują się wypukane :)

--

Paulinka

8. Data: 2009-02-27 21:31:44

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:go9m8l$mk5$3@nemesis.news.neostrada.pl...

> Poczują się wypukane :)

Myślisz, że podczas pukania nawiązują jednak kontakt werbalny i dzielą
się swoimi wrażeniami?
Intryguje mnie jeszcze ten pot na masełku, ale z uwagi na wrodzoną
brzydliwość zaprzestanę dociekań.

9. Data: 2009-02-27 21:34:39

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

lemonka pisze:
> [...]
> się swoimi wrażeniami?
> Intryguje mnie jeszcze ten pot na masełku, ale z uwagi na wrodzoną

Jak się pukają na masełku, to pewnie wrażenia są spotęgowane.

--

Paulinka

10. Data: 2009-02-27 21:42:31

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Myślisz, że podczas pukania nawiązują jednak kontakt werbalny
> i dzielą się swoimi wrażeniami?

Za pomocą feromonów i aury.
Mnie bardziej intryguje, czy są pukane w zagłębienie kapelusza czy
między blaszki :)))

--
Pozdrawiam - Aicha (z piątkową głupawką)

SKLEP
ZUREK...
ZDRADA POLACY, ZDRADA...
DANIE OBIADOWE