ODWROTNA LOGIKA BABSKA

11. Data: 2009-03-04 11:20:50

Temat: Re: ODWROTNA LOGIKA BABSKA
Od: Bozena <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> ODWROTNA LOGIKA BABSKA

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­­­!!!!!!!!!!!!>

> Zapominasz o skórce - nie moczysz obranych. Sugerując się
> wypowiedzią mistrzyni odwrotnej babskiej logiki należy posadzić
> wszędzie marchew, a będzie wydalać witraminy do gleby i wystarczy
> nabrac garść humusa, zmoczyć śliną, którą juz z witaminami nalezy
> przełknąć. Odkrycie godne tego parchatego szwindlarza Eisteina...
> To dlatego parchaci komisarze ZSSR wysłali Gagarina na księżyc z
> workiem kukurudzy, (posiewaj po wsiódy), ale nie dowiózł - paliwa mu
> brakło na hamowanie...
...marchewkę kupioną w sklepie należy dokładnie obkroić - obciąć po
1/3 z obu końców, bo tam jest najwięcej tego paskudztwa....a namoczenie
w wodzie nie obranych tragedia...mam nadzieję , że Twoi kochani rodzice
nie moczili Ci marchwi , bo w póżniejszych latach odbija sie na
mózgu....pozdr

12. Data: 2009-03-04 11:59:46

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bozena pisze:

> [...]
> podstaw prawidłowych zmianowań, dostosowanych do ekologicznej produkcji
> roślinnej. Wyniki doświadczeń naukowych zostaną opublikowane w postaci
> instrukcji wdrożeniowych. Istniejący stan wiedzy praktycznej o
> rolnictwie ekologicznym w naszym kraju opiera się głównie na tłumaczonej
> literaturze zagranicznej oraz wyników wiedzy praktycznej. Występuje
> dotkliwy brak praktycznych zaleceń dla rolników ekologicznych, które
> miałyby podbudowę naukową. Brakuje także dobrych ekologicznych
> gospodarstw szkoleniowych, prezentujących konkretne rozwiązania praktyczne.

Że niby co to ma być? Cytat z czego, czy z kogo? Przez naukowy dowód
rozumiem powołanie się na publikację konkretnego pracownika naukowego.
Konkretnie nazwa publikacji, data wydania i nazwisko autora.

Powyższy cytat w żaden sposób nie dowodzi, że należy wyrzucać 2/3
marchewki, dlatego że być może pasożytowała na niej połyśnica marchwianka.

Pozdrawiam
Bea

13. Data: 2009-03-04 12:51:00

Od: Bozena <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

14. Data: 2009-03-04 13:06:23

Od: Mateusz Piąty <...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piszesz jakbyś wszystkie rozumy pozjadała a do powiedzenia masz niewiele.
Za moich czasów w szkole robiło się doświadczenie z burakiem przeciętym na
pół i wydrążonym częściowo. Do jednego wlewało się wodę a do drugiego wodę
s solą lub z cukrem. Teraz tego w szkole podstawowej nie uczą?

15. Data: 2009-03-04 13:43:50

Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

On 5 Mar, 11:59, Bozena <b...@o...eu> wrote:

> pisałam 1/3 marchwi pozdr:)

nie. napisalas "obciąć po 1/3 z obu końców" 1/3 + 1/3 daje 2/3
wyrzuconej marchwi.
nie odpowiedzials na moje pytanie, skad marchwianka wie zeby srodkowej
1/3 nie jesc?
oraz dlaczego snujesz katastroficzne wizje? marchew z plantacji jest
opryskiwana i z nasion zaprawianych.
jezeli juz wklejasz cos co napisal ktos inny, to podawaj zrodlo, a
przede wszystkim - wklejaj na temat, a nie cokolwiek co (w twoim
mniemaniu) madrze brzmi, na pewno nie bylo w tym tekscie na temat
wyrzucania 2/3 marchwi.

mac

16. Data: 2009-03-04 13:53:33

Od: Bozena <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> "Bozena" <b...@o...eu> wrote in message

> Ja jestem Polakiem, więc nie jadam koszernie, co tam jakaś mała larwewka,
> dałbym nawet Bożence radę...
>
> "co tam jakaś mała larwewka, " - piszesz

U niektórych gatunków mogą istnieć 2 i więcej stadia larwalne...

17. Data: 2009-03-04 16:29:11

Od: Bozena <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

18. Data: 2009-03-04 16:33:40

Od: Bozena <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Bozena <b...@o...eu> tak oto plecie:

> O! To by mogło być to!
>
> Qra, poznawszy powód

Piszesz ....jak pomyłka genetyczna pijanego naukowca.pozdr boz

19. Data: 2009-03-04 16:51:33

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bozena" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

> Jeżeli chcesz dowiedziec sie wiecej na temat marchwi polecam :Centralny
> Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Przemysłu Gastronomicznego i Artykułów
> Spożywczych w Łodzi zajmuje się bezpieczeństwem i jakością żywności.
> Laboratorium wdrożyło system zarządzania zgodnie z normą europejską PN-EN
> ISO/IEC 17025, legitymuje się także certyfikatem akredytacji nr AB 212,
> nadanym przez Polskie Centrum Akredytacji. Specyfiką placówki jest ocena
> jakościowa artykułów rolno-spożywczych, wody i kosmetyków.pozdrawiam
> mile:)

Ale co mamy z tą informacją zrobić? Zatelefonować do COBRu? Złożyć wizytę?
Wystąpić na pismie z prośbą o opinię, czy może kupić na rynku jakąś marchew
i wysłać do zbadania?
Napisalaś o wyrzucaniu części marchwi - czy takie jest zalecenie
wspomnianego przez Ciebie COBRu? Gdzie, w jakim konkretnie dokumencie można
to zalecenie znaleźć i zapoznać się z uzasadnieniem? Skoro zbadali,
wystawili opinię, to musi ona być gdzieś dostępna. Sam adres placówki nie
jest źródłem - bez względu na to czy to będzie Polska Akademia Nauk czy
jeden z ośrodków badawczych.
Pozdrawiam,
JBP

20. Data: 2009-03-04 17:33:19

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JBP" napisał:

> Ale co mamy z tą informacją zrobić? Zatelefonować do COBRu?

Wysłać tonę marchwi. Pociętej jednostkowo na 3 części, żeby mieli
więcej zabawy z identyfikacją szkód :D

--
Pozdrawiam - Aicha

KOBIETOM...
do znawcow kuchni chinskiej/ osob znajacych jezyk chinski
Soki
PIOSENKA DLA MOJEJ SYLI
pansravista i ikselka to trole - dowód