Z SCP...

1. Data: 2010-02-12 16:15:17

Temat: Z SCP...
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

From: "Prawusek" <p...@i...pl>
Subject: Re: Koleje zaskarzone za Holocaust
Date: 12 lutego 2010 16:21

"Basia" <a...@s...net> wrote in message
news:1419eb39-a7f4-47b5-bebd-2022249b122b@b1g2000prc
.googlegroups.com...
On Feb 12, 6:40 am, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> "Basia" <a...@s...net> wrote in message

n.googlegroups.com...
> [...]
rn.googlegroups.com...
> [...]
rh.googlegroups.com...
> [...]
759,Koleje_zaskarz...

> Nazywaj sobie jak chcesz, ...praworzadnosc, sprawiedliwosc,
> zadosc czynienie za wyrzadzone krzywdy to sa elementarne
> cnoty, ...nie majace nic wspolnego z 'pozyteczno-idiotyzmem.'
>
> Basia
>
> Parchata sprawiedliwosc nie ma nic wspólnego z prawem polskim, tym sprzed
> IIWS.
> O innych sprawach polsko-parchackich (zadnych zydowskich !!!) poczytaj na
> grupach.

Goraczkujesz sie niepotrzebnie.

Sprawiedliwosc w tym wypadku wymaga i bez watpienia
bedzie oznaczac potrzebe udowodnienia ze decyzja
uzyczenia wagonow byla firmy, ...a nie np. wymuszona
przez okupanta, Niemcow. Takze ile firma zarobila na
tym kontrakcie, oraz szacunek w jakim stopniu/procencie
decyzja firmy byla kontrybucja do zaglady.

Nikt nawet sami pozywajacy nie twierdza ze koleje
wegierskie zabily im czlonkow rodziny, a tylko przyczynily
sie, umozliwily (w jakims procencie) taki obrot sprawy.

Powyzsze niema nic wspolnego z zadna "parchata"
sprawiedliwoscia jak to okreslasz. Sadze ze sam
bys podobnie jak ja myslal, gdybys tylko chcial sie
obiektywnie zastanowic nad meritum tego pozwu,
a nie wyjezdzal odruchowo ze swoimi uprzedzeniami.

Basia

To nie uprzedzenia, a wiedza. I logika. Poniewaz mordercy umozliwiliby
oskarzanie kowala za wykucie noza i przemysl zapalczany i rafineryjny za
podpalenie stodoly. Taki ciag umozliwia oskarzenie calej ludzkosci za
kiwanie lub nie palcem w bucie, a bosych za brak butów do kiwania.