Z raportów policyjnych i sądowych

1. Data: 2001-02-04 09:09:40

Temat: Z raportów policyjnych i sądowych
Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Podejrzane na innej liście.
Autentyczne fragmenty z raportów policyjnych i sądowych.

** Decyzją prokuratora zwłoki konia wydano rodzinie.**
** Zwłoki wisiały dobrze wyeksponowane, wkomponowane we framugę drzwi.**
** Podejrzany zrobił dużą i małą potrzebę wewnątrz spodni celem uniknięcia
odpowiedzialności.**
** Dochodzenie było utrudnione, bo świnia została zjedzona.**
** Pokropek nie odniósł skutku, denat był nadal martwy.**
** Na drodze leżał pies, a obok niego prawdopodobnie jego właściciel.**
** W trakcie interwencji zostałem uderzony miękkim gównem.**
** Przy nietrzeźwej znaleziono trzeźwe niemowlę.**
** Po oględzinach stwierdzono, że worek był pusty ponieważ był dziurawy.**
** Poszkodowana została kopnięta w siedzącą część ciała**
** Podejrzany nie przyznaje się do winy z powodów osobistych i
światopoglądowych.**
** Poszkodowany został odwieziony do szpitala celem umieszczenia w tamtejszym
zakładzie pogrzebowym**
** Odstąpiłem od czynności, ponieważ para wymagała pomocy medyczno-seksualnej.**
** Ukrywał się w śmietniku, przez co cuchnął tak intensywnie, że nawet pies
służbowy się skrzywił.**
** Patrolując ulicę zauważyłem spokój.**
** Właściciel bił konia aż do zdechnięcia.**
** Podkreślam ponownie, że patrol pieszy nie jest w stanie w żaden sposób
skutecznie ująć i zatrzymać uciekającego samochodu.**
** Na miejscu zdarzenia spotkałem trzech denatów, z których dwoje dawało oznaki
życia w postaci przekleństw, a trzeci był całkowicie nieżywy.**
** W lesie zastaliśmy drzewa, krzaki oraz towary niewiadomego pochodzenia.**
** Był to pies marki wilczur.**
** Rozpytywany nie widział poszukiwanej, ani niczego bo był niewidomy.**
** Pies powąchał ślad i rzygał jak kot.**
** Sklepowa znajomym dawała od tyłu.**
** Według widocznych śladów na śniegu przestępca był w butach bez skarpetek.**
** Patrolując ulicę zauważyliśmy dwóch podejrzanych osobników. Zapytaliśmy się
grzecznie a wy tu co, a oni odpowiedzieli nam wulgarnie a my tu nic.**
** Denat wziął stołek, wyszedł na niego i powiesił się.**
** Do pomieszczenia, w którym znajdowały się zwłoki prowadziły drzwi nad którymi
zawieszony był krzyż z figurką mężczyzny w wieku około 30-tu lat.**

--
Pozdrawiam.
Pearl