ZABIJANIE

11. Data: 2008-01-30 09:48:50

Temat: Re: ZABIJANIE
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:1pv6obe5c8lyt.1advakt6ov30t.dlg@40tude.net...
> [...]
g.googlegroups.com...

> No to nie możesz zgłosić do Wydziału Budownictwa w Urzędzie Gminy? - mają
> obowiązek się zająć czymś takim, skontrolować, zwłaszcza(!!!) że mieszkasz
> w szkole -> dobro i bezpieczeństwo dzieci...
> --
> XL wiosenna

Naiwna - wyłączono, gdy detektor zaczął alarmy akustyczne wydawać z
siebie...

12. Data: 2008-01-30 09:56:45

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Jan 2008 10:48:50 +0100, Panslavista napisał(a):

> [...]
> promieniowania
> był

> Naiwna - wyłączono, gdy detektor zaczął alarmy akustyczne wydawać z

To wyłącz sygnały akustyczne - nie można???
A potem, jeśli to się znowu pojawi, udaj że Ci się telefon popsuł i pójdź w
trybie "nagłym" skorzystać z telefonu sąsiadki w celu niby zadzwonienia na
pogotowie... w tym czasie spróbuj zerknąć, co(!!!) znajduje się u niej przy
wspólnej z Wami ścianie... zrób to nawet "na chama" - otwierając drzwi
(pewno zamknięte) do pokoju czy innego pomieszczenia.
No nie wiem, coś zrobić trzeba, na pewno coś wymyślisz.
--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl

13. Data: 2008-01-30 10:16:48

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (pewno zamknięte) do pokoju czy innego pomieszczenia.
> No nie wiem, coś zrobić trzeba, na pewno coś wymyślisz.

Nic z tego - martwiak eSBuc gdy żył i pracował - a pracował w tv, oraz
eSBecja ulokowały ją na miejsce kierowniczki szkoły, która odeszła na
emeryturę, została dyrektorką z złamaniem wielu przepisów - wypchnęła Marudę
z awansów na wiele lat - były weryfikacje - przez które Marudę przepchnąłem,
problemy z wodą i innymi sprawami. Przestała być dyrektorką, gdy pobiła mi
małe dzieci drewniakiem, a synowi chciała ukręcić głowę (sic!!!).
Za ich zamieszkiwania byłem w tym mieszkaniu tylko raz na początku - po
sąsiedzku udrożniłem spłuczkę w WC... 30 lat wrogich działań i moja
"samobitnia" ustawiona na ich akcje.

14. Data: 2008-01-30 10:25:20

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Sty, 11:16, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w
wiadomościnews:3s7a8n3kaf0h.qvbhudrq8ift$.dlg@40tude
.net...

> [...]
> Za ich zamieszkiwania byłem w tym mieszkaniu tylko raz na początku - po
> sąsiedzku udrożniłem spłuczkę w WC... 30 lat wrogich działań i moja

Łojezu, to jakis "krzyz panski" tam przezywasz!

15. Data: 2008-01-30 10:28:37

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Jan 2008 02:25:20 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

wiadomościnews:3s7a8n3kaf0h.qvbhudrq8ift$.dlg@40tude
.net...

> Łojezu, to jakis "krzyz panski" tam przezywasz!

No, tak to wygląda...

16. Data: 2008-01-30 11:00:34

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]
> "samobitnia" ustawiona na ich akcje.

Łojezu, to jakis "krzyz panski" tam przezywasz!

Syla byla nadzieją...

17. Data: 2008-01-30 11:06:10

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Syla byla nadzieją...

Ty to niezły gagatek jestes Pansla....
Tu żona, to Syla, tu porozsiewane dzieci..... i do tego twierdzisz, że masz
ideały....
Już nawet ja się gubię :-P.

M.

18. Data: 2008-01-30 12:16:24

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:279b0b4c-9878-4376-a404-3c97681bafc7@
i7g2000prf.googlegroups.com...
> On 30 Sty, 11:16, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:> Użytkownik "Ikselka"
<i...@w...pl> napisał w

> wiadomościnews:3s7a8n3kaf0h.qvbhudrq8ift$.dlg@40tude
.net...

> pójdź
> na

> Marudę
> przepchnąłem,
> po
>
> Łojezu, to jakis "krzyz panski" tam przezywasz!
>
> Syla byla nadzieją...

Miala Cie zabrac w cieple i przytulne domostwo?

19. Data: 2008-01-30 12:43:40

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty to niezły gagatek jestes Pansla....
> Tu żona, to Syla, tu porozsiewane dzieci..... i do tego twierdzisz, że
> [...]

Bo to nie na babską głowę. :-P))

20. Data: 2008-01-30 12:44:50

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to nie na babską głowę. :-P))

Hah, i z taką ripostą z radością się zgodzę :-).

M.

Telenet nieuwsgroepen mededeling: nieuwsserver adres aanpassen/Attention: modification de l'adresse du serveur de newsgroup
Art. 196 Kodeksu Karnego
Wewnętrzne skażenie. Świat bólu.
zabawne jak to dzieciom robiona jest woda z mózgu
DO SYLI