ZABIJANIE

1. Data: 2008-01-30 06:28:49

Temat: ZABIJANIE
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak większość pamięta, wyśmiewając się ze mnie, pisałem, ze jestem
napromieniowywany. Wczoraj czując się źle w wyniku tego promieniowania
uruchomiłem detektor promieniowania mikrofalowego. Cały mój pokój był
napromieniowywany z mieszkania, w którym mieszkał eSBuc. Jednakże oś stożka
mocy nakierowana była na moje łoże.
Świadkiem tego zdarzenia była moja żona.

2. Data: 2008-01-30 06:52:48

Temat: Re: ZABIJANIE
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
stożka
> mocy nakierowana była na moje łoże.
> Świadkiem tego zdarzenia była moja żona.

Jak widać stałem się Iluminatem, czyli jaśnieoświecanym, przez troskliwców z
żydokomuny.
Gdyby ktoś miałby wątpliwości, żoną eSBuca (teraz wdową) jest parchata ,
córka pułkownika...

3. Data: 2008-01-30 07:35:51

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Sty, 07:28, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
> mocy nakierowana była na moje łoże.
> Świadkiem tego zdarzenia była moja żona.

Moze jakis nadajnik UKF. Albo stacje przekaznikowa GSM.

J-23 von Flegiel

4. Data: 2008-01-30 08:02:18

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
g.googlegroups.com...
> [...]
> mocy nakierowana była na moje łoże.
> Świadkiem tego zdarzenia była moja żona.

Moze jakis nadajnik UKF. Albo stacje przekaznikowa GSM.

Na wsi?

5. Data: 2008-01-30 08:05:07

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mocy nakierowana była na moje łoże.
> Świadkiem tego zdarzenia była moja żona.

Moze jakis nadajnik UKF. Albo stacje przekaznikowa GSM.

Za wąski stożek Jakby prosto z falowodu.

6. Data: 2008-01-30 09:02:18

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Moze jakis nadajnik UKF. Albo stacje przekaznikowa GSM.
>
> J-23 von Flegiel
>
> Za wąski stożek Jakby prosto z falowodu.

Stawiam na działo elektronowe starego telewizora ;)

7. Data: 2008-01-30 09:34:43

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

g.googlegroups.com...

> Stawiam na działo elektronowe starego telewizora ;)

Mikrofale ponad 2GHz? I o dużej mocy - sugerowałbym bardziej otwartą
mikrowelę z zablokowanym wyłacznikiem drzwiowym.

8. Data: 2008-01-30 09:40:31

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

g.googlegroups.com...

> Mikrofale ponad 2GHz? I o dużej mocy - sugerowałbym bardziej otwartą
> mikrowelę z zablokowanym wyłacznikiem drzwiowym.

Może telewizor interferuje z monitorem kompa?
Albo z wibratorem pani domu?

9. Data: 2008-01-30 09:44:10

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Jan 2008 10:34:43 +0100, Panslavista napisał(a):

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

g.googlegroups.com...

> Mikrofale ponad 2GHz? I o dużej mocy - sugerowałbym bardziej otwartą
> mikrowelę z zablokowanym wyłacznikiem drzwiowym.

No to nie możesz zgłosić do Wydziału Budownictwa w Urzędzie Gminy? - mają
obowiązek się zająć czymś takim, skontrolować, zwłaszcza(!!!) że mieszkasz
w szkole -> dobro i bezpieczeństwo dzieci...
--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl

10. Data: 2008-01-30 09:46:16

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

g.googlegroups.com...

> Może telewizor interferuje z monitorem kompa?
> Albo z wibratorem pani domu?

Wibratory to ja mam w palcach rąk i w tym jedenastym...
A tak ogólnie interferencje i harmoniczne to jakie moce mogą mieć? :-P))

Telenet nieuwsgroepen mededeling: nieuwsserver adres aanpassen/Attention: modification de l'adresse du serveur de newsgroup
Art. 196 Kodeksu Karnego
Wewnętrzne skażenie. Świat bólu.
zabawne jak to dzieciom robiona jest woda z mózgu
DO SYLI