ZIEMKIEWICZ!

1. Data: 2015-05-19 01:17:37

Temat: ZIEMKIEWICZ!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://ziemkiewicz.dorzeczy.pl/id,6282/Gdybym-ja-byl
-Kukiz-albo-Duda.html

"(...)Leming, który by w życiu nie przemógł się do zagłosowania na
?pisowca?, nawet, gdyby ten ?pisowiec? od zawsze był zwolennikiem JOW i w
ogóle mówił słowo w słowo to samo, co Kukiz ? na rockmana zagłosować mógł.
Tu był klucz do zwycięstwa i do nagłego rozbetonowania sceny politycznej,
którego próbowało wielu, a właśnie Kukizowi się udało. Właściwy człowiek na
właściwym miejscu we właściwym czasie ? recepta jest równie prosta, jak
stuprocentowo skuteczny sposób na odchudzanie.

(...)Piszę, by dać wyraz nadziei. Od lat myślę, i pisałem o tym
wielokrotnie, że Polska rozpaczliwie potrzebuje kogoś, kto będzie w stanie,
i będzie przy tym wiarygodny, wygłosić polski ?adres gettysburski?. Kogoś,
kto rozerwane postkolonialną emocją społeczeństwo będzie sklejał i w końcu
połączy.

(...)Jeśli po ekipie, która usiłowała nas odpolaczyć i wytresować na
euro-kundli, delegalizując wszystkich poza postępakami, przyjdzie z kolei
taka, która nachalnie zacznie wszystkich zapędzać na narodowe msze,
delegalizując z kolei wszystkich poza Polakami-katolikami, to pęknięcie
zamiast zarastać zacznie się znowu jątrzyć i w końcu szlag wolna Polskę
trafił, tak jak trafił tę poprzednią, przedwojenną, właśnie dlatego, że się
zrosnąć nie była w stanie. Trzeba inaczej, po endecku, albo, że użyję
bliskiego przykładu ? jak Orban. Mówić do Polaków językiem konkretnych
spraw, konkretnych interesów, i nimi to, a nie pięknoduchostwem kierować
się w polityce zagranicznej.

(...)Andrzej Duda też staje ? w dużym stopniu dzięki Kukizowi, a głównie
dzięki oderwaniu od rzeczywistości przywódców PO i służących im salonów ?
przed niepowtarzalną szansą, jeszcze kilka tygodni temu nie do wyobrażenia.
Oto będzie (mam nadzieję) prezydentem, na którego głosowali i Grzegorz
Braun, i Krystian Legierski.

Jak długo nim będzie? Sam czasem ulegam emocjom, gdy pomyślę sobie, ile i
jakiego k[----]stwa narobili liczni funkcjonariusze tej gnijącej na naszych
oczach sitwy, i gdybym miał możliwość jednemu czy drugiemu gnojowi odpłacić
pięknym za nadobne, nie wiem, czy bym się powstrzymał. Oczywiste, że Duda
będzie pod presją takich rewanżystowskich nastrojów na swym zapleczu, tym
większą, że przecież kto się okazał w ostatnich latach notoryczną k[---]ą
nie dozna z dnia na dzień łaski oświecenia, raczej spodziewać się można ze
strony ?elit? III RP tego samego warcholstwa, ?niszczenia godnościowych
podstaw prezydentury?, knucia, rycia i obsrywania nogawek, którego
doświadczał w ostatnich latach życia śp. Lech Kaczyński. A jednak
przywrócenie moralnego porządku musi się zatrzymać tam, gdzie wymierzenie
sprawiedliwości jest niezbędne dla poszanowania zasad w przyszłości. Karę
za grzechy, jeśli nie jest ona konieczna dla nadania sprawom właściwego
biegu, lepiej zostawiać Bogu.

Nigdy nie sądziłem, że niemal dosłownie będę cytował Adama Michnika (z tym,
że on mówił to cynicznie, działając w kierunku dokładnie odwrotnym, ja zaś
mówię szczerze): nie może być mowy o amnezji, ale gdzie tylko można,
powinno być miejsce na amnestię. Nie dlatego, by pan X czy Y nie zasługiwał
na skucie mu mordy i odebranie legalnie, bo sprytnie wydojonych publicznych
pieniędzy, tylko dlatego, że z dwojga złego lepiej, by się paru gnidom
upiekło, niż żeby zmiany wykoślawione zostały w budowanie lustrzanej Polski
anty-platformerskiej, równie paskudnej jak ta, którą uosabia w tych
wyborach Bronisław Komorowski.

Ja ze swej strony, na ile to w wypadku prostego, wsiowego publicysty
możliwe, będę się starał sklejające i naprawiające Polskę działania
wspierać ? tyle mogę obiecać."

Ja też.
--
XL
Nawet osławiony "Masa" w zeznaniach miał prawo do wyboru sprawy w której
zachowa milczenie jeśli uzna ją za szczególnie zagrażającą jego
bezpieczeństwu i zgadnijcie, co wybrał... sprawę Pro Civili:
http://wpolityce.pl/polityka/238164-fundacja-pro-civ
ili-czy-pan-wie-co-pan-robi-komorowski-wpada-w-furie
-czyli-historia-pewnego-wywiadu
Inne linki:
http://niepoprawni.pl/blog/1106/kim-jestes-bronislaw
ie-mario-komorowski
https://wzzw.wordpress.com/2014/02/17/bronislaw-komo
rowski-vel-szczynukowicz-archiwa-ipn-%E2%98%9A%E2%97
%99%E2%97%99%E2%97%99%E2%97%99-przeczytaj/
http://wolnemedia.net/polityka/tuz-przed-wyborami-lu
dzie-nic-nie-wiedza-o-komorowskim/
http://niezalezna.pl/57004-kim-jest-bronislaw-komoro
wski-4-lata-temu-zostal-wybrany-na-prezydenta

2. Data: 2015-05-21 11:34:26

Temat: Re: ZIEMKIEWICZ!
Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-19 o 01:17, Ikselka pisze:
> [...]
>

> Ja też.

jak juz mu wnijdziesz to zapytaj czy nie mogl pozostac przy dobrych
ksiazkach

--
gazebo

Żażółcony odnośnie "Skoków" na kasę i Dudy
Gorzej niż taliban
Ways To Lose Weight Super Fast
Dobro i zło
***