ZIMNO...

1. Data: 2010-01-25 04:03:15

Temat: ZIMNO...
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

... Przy tej temperaturze i pokrywie śnieżnej może być urodzajny rok i z
małą ilością szkodników. O ile pociągnie tak do końca lutego, a nawet połowy
marca.

2. Data: 2010-01-25 10:55:54

Temat: Re: ZIMNO...
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> ... Przy tej temperaturze i pokrywie śnieżnej może być urodzajny rok i z
> małą ilością szkodników. O ile pociągnie tak do końca lutego, a nawet
> połowy
> marca.

Do tej pory, to wszyscy ogrodnicy wymarzną....
(nie mówiąc już o pszczołach i innych pozytecznych wihajsterkach)

MK

3. Data: 2010-01-25 11:07:07

Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
>
> Do tej pory, to wszyscy ogrodnicy wymarzną....
> (nie mówiąc już o pszczołach i innych pozytecznych wihajsterkach)

A eskimosi budują igloo i ich pszczoły nie wymarzają.
:-)

Pozdrawiam pogodnie
skryba

4. Data: 2010-01-25 14:47:59

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Codziennie bywam na działce. Dzisiaj mróz, słońce i bez wiatru.
Szczypie w policzki. :-)
Rośliny śpią przykryte grubą warstwą dość zbitego śniegu.
Pies gania bażanty. Para krzyżówek zimuje na kawałeczku niezamarzniętego
rowu. A setki gawronów okupują kukurydzisko na którym został spory kawałek
nieskoszonej kukurydzy. Kręcą się ptaszki, głównie sikorki i mazurki.
Na niebie wygląda na to, że będzie zmiana pogody.
Pozdrawiam siarczyście Ja...cki

5. Data: 2010-01-25 15:38:29

Od: "Dziadek" <v...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:hjk7v6$41d$1@news.vectranet.pl,
niejaki(a): Dirko z adresu <j...@w...pl> napisał(a):

> Na niebie wygląda na to, że będzie zmiana pogody.
> Pozdrawiam siarczyście Ja...cki

Wygląda na to że Dirko robi krecią robotę :-D
znaczy się zastępuje pana Kreta

--
Pozdrawiam ciepło,
Dziadek

6. Data: 2010-01-25 19:01:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Jan 2010 05:03:15 +0100, Prawusek napisał(a):

> ... Przy tej temperaturze i pokrywie śnieżnej może być urodzajny rok i z
> małą ilością szkodników. O ile pociągnie tak do końca lutego, a nawet połowy
> marca.

Liczę na to, że komary szlag trafi w zimowlach.
--

Ikselka.

7. Data: 2010-01-25 19:47:05

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziadek" <v...@l...pl> napisał w wiadomości

> Wygląda na to że Dirko robi krecią robotę :-D
> znaczy się zastępuje pana Kreta

Hejka. Gdzieżbym śmiał. ;-) Ale wracając do zimna, mrozu i generalnie
niskich temperatur tej zimy to mam optymistyczną wiadomość dla miłośników
jabłoni mieszkających na wschód od Wisły a konkretnie tam gdzie temperatura
spadła poniżej -25°C. Mączniaka prawdziwego jabłoni (Podosphaera
leucotricha) szlag trafił. :-)
Pozdrawiam zdrowo Ja...cki

8. Data: 2010-01-25 20:35:42

Od: "Dziadek" <v...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:hjkpfv$grb$1@news.vectranet.pl,
niejaki(a): Dirko z adresu <j...@w...pl> napisał(a):

Mączniaka prawdziwego jabłoni (Podosphaera leucotricha) szlag trafił. :-)

Pozdrawiam zdrowo Ja...cki

Miło będzie usiąść w sadzie z porcją jabłecznika, znaczy się szarlątką w
łapie i nie bać się przy tym komarów, super wizja.
--
Pozdrawiam ciepło,
Dziadek

9. Data: 2010-01-25 20:58:41

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> temperatura spadła poniżej -25°C. Mączniaka prawdziwego jabłoni
> (Podosphaera leucotricha) szlag trafił. :-)

Liczę na to, że na winoroślach mączniaka też szlak trafi. Oby nie trafił
samych winorośli.
Tym bardziej, że spodziewam się w tym roku pierwszego owocowania odmiany
wyhodowanej ze sztorbów otrzymanych od Ciebie.

Pozdrawiam Krycha.

10. Data: 2010-01-25 21:01:03

Od: "Dziadek" <v...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:4b5e00e9$1@news.home.net.pl,
niejaki(a): Dziadek z adresu <v...@l...pl> napisał(a):

> Miło będzie usiąść w sadzie z porcją jabłecznika, znaczy się
> szarlątką w łapie i nie bać się przy tym komarów, super wizja.

Chyba "szarlony" byłem jak to pisałem, oczywiście chodziło o szarlotkę :-D
--
Pozdrawiam ciepło,
Dziadek

Nawadnianie, podlewanie woda z jeziora?
wasze ogrody,ogródki lub działki
Dawna granica PL-H
[OT] Co z kowalikami?
Jakie drzewka owocowe (około 16 szt.) na działkę?