ZWIAZEK SLOWIANSKI...

1. Data: 2010-11-19 19:25:19

Temat: ZWIAZEK SLOWIANSKI...
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

From: "Panslavista" <p...@i...pl>
Subject: ZWIAZEK SLOWIANSKI...
Date: 19 listopada 2010 20:23

Nareszcie.

Lista nr 12 na Mazowszu.

Kto Polak głosuje.
Kto Polak wstępuje.

W początkach ludzie są jacy są - jak drożdże winne fermentują, aż się
wino wyklaruje.

POLSKA TYLKO DLA POLAKÓW - SŁOWIAN !!!

2. Data: 2010-11-19 19:32:06

Temat: Re: ZWIAZEK SLOWIANSKI...
Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

/.../

> POLSKA TYLKO DLA POLAKÓW - SŁOWIAN !!!

Czy nie jesteś po babce Rumunem? ;-)
/coś mi się tak kojarzy z Transylwanią.../
vB

3. Data: 2010-11-19 22:59:45

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"vonBraun" <i...@g...pl> wrote in message
> Panslavista wrote:
>
> /.../

> Czy nie jesteś po babce Rumunem? ;-)
> /coś mi się tak kojarzy z Transylwanią.../

Żle ci się kojarzy - babka (matka matki) faktycznie urodziła się w Rumunii,
ale jej matka koło Kolbuszowej - była Polką... Ciekawi mnie, dlaczego z
uporem godnym lepszej sprawy ktoś próbuje zrobić ze mnie obcokrajowca...
:-)))))))))))))

4. Data: 2010-11-19 23:14:01

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

> [...]
> ale jej matka koło Kolbuszowej - była Polką... Ciekawi mnie, dlaczego

> z uporem godnym lepszej sprawy ktoś próbuje zrobić ze mnie obcokrajowca...

Jak się "upieram" to piszę zwykle trochę więcej...

vB

5. Data: 2010-11-19 23:16:42

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak się "upieram" to piszę zwykle trochę więcej...
>
> vB

He..he, dobrze, że tym razem sobie odpuściłeś, ale czy mój komp też dozna
odpustu?

Papierosy kontra e-papierosy
Stronnictwo patriarchalne
Z DALA OD POLITYKI...