Zabieg w tzw. "sedacji" i prowadzenie samochodu

1. Data: 2009-02-02 06:29:37

Temat: Zabieg w tzw. "sedacji" i prowadzenie samochodu
Od: Piotr <p...@n...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pytanie w sprawie prowadzenia samochodu po zabiegu w tzw. sedacji -
po jakim okresie mozna w miare bezpiecznie prowadzic samochod? Na zabieg
musze dojechac okolo 150 km i nie wiem czy szukac kierowcy czy odczekac
jakis czas po zabiegu i jechac samemu.

2. Data: 2009-02-02 07:35:11

Temat: Re: Zabieg w tzw. "sedacji" i prowadzenie samochodu
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" napisał:

> Na zabieg musze dojechac okolo 150 km i nie wiem czy szukac
> kierowcy czy odczekac jakis czas po zabiegu i jechac samemu.

Szukać. Albo wybrać inny środek lokomocji.
Za http://www.zdrowie.med.pl/znieczulanie/z_metody.html
#1 :
Ponieważ większość stosowanych w czasie znieczulenia środków
eliminowana jest z ustroju przez długi czas, pacjent nie powinien
przez 24 godziny pozostawać sam, a do domu winien być odprowadzony
przez odpowiedzialną osobę. Pacjent nie może przez co najmniej 24
godziny prowadzić samochodu i innych pojazdów, ani też obsługiwać
maszyn. Te same rygory obowiązują osoby, u których zastosowano sedację
lub podawano ogólnie silne środki przeciwbólowe jak np. morfina,
dolantyna, itp.

--
Pozdrawiam - Aicha

3. Data: 2009-02-02 07:39:25

Od: "aga" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakim okresie mozna w miare bezpiecznie prowadzic samochod? Na zabieg
> musze dojechac okolo 150 km i nie wiem czy szukac kierowcy czy odczekac

Znajdz sobie kierowce, ja po wybudzeniu z 'sedacji' myslalam ze bylam
swiadoma ale np nie pamietam co 4 godziny po tym fakcie mowilam. To ma
dzialanie jak glupi jas.

palec serdeczny lewej reki
Co powinni widzieć bliskowidze (kolokwialnie: krótkowidze)?
calculus III
Co na suchy kaszel?
czy zmienic godz. brania antybiotyku?