Zaczadzony Braun

1. Data: 2016-06-09 13:49:35

Temat: Zaczadzony Braun
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakim trzeba być porypanym gościem aby oglądając Gwiezdne Wojny być po
stronie Zła? Jest oczywiste, że Imperium nawiązuje do nazistów i każdy
normalny to widzi.

2. Data: 2016-06-09 14:38:05

Temat: Re: Zaczadzony Braun
Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" napisał w wiadomości grup

>Jest oczywiste, że Imperium nawiązuje do nazistów

Nie, Imperium nawiązuje do imperialistycznego zła, w ogólności.

3. Data: 2016-06-09 17:20:49

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości
> Jakim trzeba być porypanym gościem aby oglądając Gwiezdne Wojny być po
> stronie Zła? Jest oczywiste, że Imperium nawiązuje do nazistów i każdy
> normalny to widzi.

To ja pewno nienormalny :-)
Jeśli chodzi o Tolkiena- to rzeczywiście- sam autor pisał o takim
nawiązaniu. Ale w Gwiezdnych Wojnach?! Różne rzeczy czytałem (np do
przedstawienia w nich różnych narodowości przez pryzmat ich wad narodowych).
No ale żeby nazizm?

Poza tym- zdaje się, że w ogóle nie zrozumiałeś, o co Braunowi chodzi.
Polecam szczególnie 2 część jego wypowiedzi, gdzie "recenzuje" ostatnią z
części Lucasa

--
Chiron

4. Data: 2016-06-09 17:32:42

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.06.2016 o 17:20, Chiron pisze:
> Poza tym- zdaje się, że w ogóle nie zrozumiałeś, o co Braunowi chodzi.
> Polecam szczególnie 2 część jego wypowiedzi, gdzie "recenzuje" ostatnią
> z części Lucasa

Braun podświadomie wie, że nie ma racji, więc próbuje zło przedstawiać
jako dobro a dobro jako zło, wychowując młodzież w mylnym odczuciu dobra
i zła.

5. Data: 2016-06-09 17:35:07

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Braun podświadomie wie, że nie ma racji, więc próbuje zło przedstawiać
> jako dobro a dobro jako zło, wychowując młodzież w mylnym odczuciu dobra i
> zła.

Zdumiony- jemu naprawdę nie o to szło!
:-)

--