Zagadka nr 1.

1. Data: 2021-11-30 23:54:32

Temat: Zagadka nr 1.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czerwona aborcjonistyczna i awanturnicza lesba z worem finansowych
przekrętów na plecach.

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.

2. Data: 2021-12-01 09:53:01

Temat: Re: Zagadka nr 1.
Od: dantes <d...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30 Nov 2021 22:54:32 GMT, XL napisał(a):

> Czerwona aborcjonistyczna i awanturnicza lesba z worem finansowych
> przekrętów na plecach.
Ta co 2x do ABW się nie dostała?

3. Data: 2021-12-01 11:21:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dantes <d...@q...com> wrote:

> Ta co 2x do ABW się nie dostała?

A tego to nie wiem. Ta od ,,błyskawic" i wrocławskich rodzinnych przekrętów:

Rozwiazanie zagadki:

http://pink-panther.szkolanawigatorow.pl/zaradna-rod
zina-lempartow-czyli-od-guchoniemych-i-murarki-do-re
wolucji-bluzgow

https://wprawo.pl/gigantyczne-oszustwo-na-szkode-mia
sta-marta-lempart-rafal-dutkiewicz-i-uklad-wroclawsk
i/

4. Data: 2021-12-02 07:30:12

Od: dantes <d...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 01 Dec 2021 10:21:39 GMT, XL napisał(a):

> [...]
wolucji-bluzgow

> https://wprawo.pl/gigantyczne-oszustwo-na-szkode-mia
sta-marta-lempart-rafal-dutkiewicz-i-uklad-wroclawsk

A jednak.
Dwa razy odpadła podczas "selekcji" do ABW.
I stąd u niej taka frustracja.
Typ osoby co to by chciała "dowodzić", a w główce sianko.

5. Data: 2021-12-02 09:26:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dantes <d...@q...com> wrote:

> [...]
i/

> A jednak.
> Dwa razy odpadła podczas "selekcji" do ABW.

Nie zaskakuje mnie to, ale dobrze wiedzieć, dzięki. Jak mogliby przyjąć
tego babochłopa - postura to za mało, gdy beret zryty w sztok. Dać temu
stworowi broń... ?

> I stąd u niej taka frustracja.
> Typ osoby co to by chciała "dowodzić", a w główce sianko.

W główce ma gnój z obłędem, mieszankę takoż smrodliwą, co niebezpieczną. A
dowodzenie - hurtem wzięła sobie ,,dowodzenie" nad aborcjonistkami. Tego
kwiatu pół światu, i jeszcze poniosą ją na ramionach i sowicie opłacą
poświecony czas w imię odmóżdżania i gnojenia siebie samych swoimi własnymi
rękami.

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.
Franklin

Stare europejskie demokracje...
Wiarologia.
Głos rozsądku narasta!??
Zeman w klatce - ja walę taką ,,NORMALNOŚĆ"!
A kiedy przyjdzie także do mnie...