Zaglądanie pod podszewkę.

121. Data: 2012-10-27 00:48:21

Temat: Re: Zaglądanie pod podszewkę.
Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Paź, 02:12, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> CYTAT PROSZĘ :-)
> --
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.
>  (by XL)

Na jednym z for internetowych prawdziwy qatolik pisze: - Seks to
największe zło tego świata i powinien być zabroniony tak, jak zabrania
tego Kościół, tylko seks w małżeństwie jest dozwolony i prawidłowy i
pod warunkiem, że małżonkowie robią to w celu spłodzenia potomka.
Jeżeli robią to dla przyjemności lub zabezpieczają się w jakikolwiek
sposób by do poczęcia nie doszło, popełniają również ciężki grzech.

122. Data: 2012-10-27 01:04:27

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Paź, 02:48, Andromeda <r...@g...com> wrote:

> [...]
> Jeżeli robią to dla przyjemności lub zabezpieczają się w jakikolwiek
> sposób by do poczęcia nie doszło, popełniają również ciężki grzech.

Dlatego masz potępienie antykoncepcji , co jest, czemu tak bronicie
się przed kościołem.? No to jest ciekawe, jaką katolicy mają wiedze o
swoim kościółku. Nie ma jebania to grzech. tylko raz na rok żeby
dziecko, na każdej stronie kościoła to jak wół wisi. Tym samym
niekatolicy pukają się w czułko jakim debilem trzeba być aby tam łazić
i tym bardziej wyją jak kler wpierdala się z buciorami do łóżek.

123. Data: 2012-10-27 11:29:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Oct 2012 17:48:21 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> Na jednym z for internetowych prawdziwy qatolik pisze:

Aha, czyli już wiem, skad ty czerpiesz swoje bajki :-)
(by XL)

124. Data: 2012-10-27 12:40:08

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Oct 2012 15:43:41 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> Wbij sobie do łba że tak zdecydował twój kościół, bo teraz widzimy
> ciemną katoliczkę, która podstawowej rzeczy nie wie. Tylko do
> rozpłodu. Ja pierdole, kurestwo tam łazi i nie wiec co kościół potępia.

Z przykrością muszę Ci, globuś, oświadczyć, że o moim Kościele, to Ty nie
masz bladego nawet pojęcia :)

Pozdrawiam,
M.

125. Data: 2012-10-27 12:44:33

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na jednym z for internetowych prawdziwy qatolik pisze:

Może powinieneś, globik, czerpać swą wiedzę od innych 'owców' :)

Pozdrawiam,
M.

126. Data: 2012-10-27 19:06:41

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Paź, 14:40, Fragile <s...@o...pl> wrote:

> Z przykrością muszę Ci, globuś, oświadczyć, że o moim Kościele, to Ty nie
> masz bladego nawet pojęcia :)
>
> Pozdrawiam,
> M.

No niestety ale jesteś tak debilna że nie wiesz gdzie łazisz, stadny
pęd, ale gdzie pędzą to to nie wie.

127. Data: 2012-10-27 19:09:53

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Paź, 14:45, Fragile <s...@o...pl> wrote:

> Może powinieneś, globik, czerpać swą wiedzę od innych 'owców' :)
>
> Pozdrawiam,
> M.

Wklejam ostatnio owoce wprost ze stron kościoła, widać że debilstwo
łazi i nie myśli gdzie. Przeczytaj sobie jak się spowiadać mają
małżonkowie, bo jeśli nie robisz rozpłodu to nawet liczą ile dzieci
zabiłaś, bo uprawiałaś niewłaściwy seks.

128. Data: 2012-10-27 19:11:36

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Paź, 13:30, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.

On podaje poprawnie stanowisko kościoła, i dlatego wyszukuje np jak
małżonkowie mają się spowiadać i masz to samo.

129. Data: 2012-10-27 20:49:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 27 Oct 2012 12:11:36 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> On podaje poprawnie stanowisko kościoła, i dlatego wyszukuje np jak
> małżonkowie mają się spowiadać i masz to samo.

No własnie - TYLKO wyszukuje. Kompiluje fragment z fragmentem, nie znajac
kontekstu. Bryki kompiluje. I wychodzi co wychodzi.
(by XL)

130. Data: 2012-10-27 21:32:07

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Paź, 22:49, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.

Nie, to stanowisko kościoła oficjalne i znane od wieków, i konsekwecje
też są znane, dlatego jeśli nie rozumiesz stanowiska kościoła, to nie
rozumiesz dlaczego np gabinety seksuologów pełne katolików.

Katedra.
Re: Dlaczego to było możliwe?
A oto jedna z istotnych przyczyn dlaczego wasze móżdżki są w dzisejszej dobie otępiałe i podupadłe:
Dokładnie
"Zatrudniłam się jako opiekunka. Rodzice nawet nie podejrzewają co robię z ich synkami".