Zagrożone miejsca pracy dla niepełnosprawnych.

1. Data: 2006-08-15 09:30:39

Temat: Zagrożone miejsca pracy dla niepełnosprawnych.
Od: "BogusławaP" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
dla zainteresowanych:

http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_060814/e
konomia/ekonomia_a_2.html

(...) Fundusz dysponuje ogromnymi pieniędzmi. W ubiegłym roku
przedsiębiorstwa wpłaciły na jego konta 2,3 mld zł, a dotacja z budżetu
sięgnęła niemal jednego mld zł. Na wydatki własne, w tym wynagrodzenia,
zarząd PFRON przeznaczył w tym roku o 22 mln zł więcej niż w roku ubiegłym.
Tymczasem urzędnicy funduszu (860 osób) zarabiają blisko półtora raza
więcej, niż wynosi przeciętna krajowa. Średnia płaca w PFRON sięga 4,2 tys.
zł.

Pozdrawiam
Bogusława

2. Data: 2006-08-15 09:46:39

Od: "Adam Pietrasiewicz" <n...@n...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15-08-2006 o 11:30:39 BogusławaP <d...@i...pl> napisał(a):

> Tymczasem urz?dnicy funduszu (860 osób) zarabiaj? blisko pó?tora raza
> wi?cej, ni? wynosi przeci?tna krajowa. ?rednia p?aca w PFRON si?ga 4,2
> tys.
> z?.

Ja PFRONU nie bronię, bo wiem, kto zacz i nieco w życiu widziałem.

ALE...

Pozostańmy na ziemi.

W Oparciu o dane przedstawione w artykule możemy wyliczyć, że rocznie
fundusz płac osiąga poziom 2,5% wpływów do PFRON, czyli wcale nie jest to
jakoś specjalnie wiele....

Adam Pietrasiewicz
Ogarnęła Cię lekka paranoja? Ktoś do listów ci zagląda?
http://www.paranoik.w.pl

pfron - dofinansowania
Świadczenia rentowe w Wielkiej Brytanii
Przykład renty inwalidzkiej we Francji