DOBRA ANKIETA DLA WAS

1. Data: 2000-05-29 13:58:12

Temat: DOBRA ANKIETA DLA WAS
Od: "Wojti" <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

TERAZ JEST JUŻ DOBRZE

Uprzejmię proszę o wypełnienie mojej ankiety ! :)
Dane w niej zawarte potrzebne mi są do pracy dyplomowej !!!

Dziękuję bardzo EWA

http://www.ewosoft.alpha.pl/ankieta/ankieta.htm

1. Data: 2000-05-29 23:08:21

Temat: Zakładam sektę
Od: "psychopatol" <h...@c...w.dupe> szukaj wiadomości tego autora

To nie żart w Polsce już jest z siedem setek takich organizacji,

Więc może założę sobie swoją.
Wiecie mam nawet spore kwalifikację na guru, tylko nie mam jeszcze
wyznawców.

Kurcze przebije wszystkie religie, Już nawet wiem jak interpretować biblię.
Nie to jest proste. Po prostu trzeba stworzyć idealny system pojęć i
ludzkich nakazów, który wyjaśnia wszystko od A do Z... każdy wersecik
pisma... potem przedstawić siebie jako autorytet... to znaczy my będziemy
tym autorytetem, tą Boską organizacją, która doprowadzi nas do nieba... Nie
to chyba będzie plagiat... już taka organizacja jest 'Strażnica'...

A tak na serio. Jak to jest dlaczego ludzie w roku 2000 nie znają
jeszcze podstawowych mechanizmów kontroli i dają sobie stworzyć całkowicie
system moralny, i to komuś kto wmawia im bezczelnie, że zna prawdę o Bogu...
warunkuje ich całe życie i zapewnia sobie dalszą kontrolę.
Po prostu czemu ludzie są tak naiwni? Niech ktoś mi powie. Najpierw mówią
coś o jakimś poza ziemskim pojęciu, którego w ogóle nie rozumieją. A potem
motywacją do zupełnej kontroli nad ich życiem jest to że ktoś wyjaśni im to
pojęcie... bo może to jest jakaś prawda o życiu... Więc co odają swoje
myślenie w ręce manipulacji po to by dowiedzieć się o czymś o czym by się
dowiedzili gdyby sami zaczeli myśleć.

Czy ktoś to rozumie, bo ja jestem zamieszany totalnie i za cholerę nie
rozumiem ludzi...

Może jest tu ktoś kto wyjaśni mi to wszystko... tą całą magie ślepoty i
naiwności szarego człowieka który idzie zawsze z klapkami na oczach i prosi
się by kopać go w d...

Może jest tu jakiś manipulowany (który oczywiście powie, że nie jest ;))
i się wypowie

Lekomania???
ANKIETA DLA WAS !!!!!!!
Ankieta dla WAS !