seksuologia

1. Data: 2000-05-29 11:53:02

Temat: seksuologia
Od: "Magda" <k...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

Czy ktos sie orientuje gdzie mozna zrobic podyplomowe studia z zakresu
seksuologii?

Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2000-05-29 12:02:21

Temat: Re: seksuologia
Od: = Beavis = <b...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

To chyba nie ta grupa dyskusyjna - cos pomylilas...

1. Data: 2000-05-29 19:41:44

Od: Ronan <r...@d...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 May 2000 14:02:21 +0200, = Beavis = <b...@w...com.pl> wrote:

>To chyba nie ta grupa dyskusyjna - cos pomylilas...

Nie, to Ty się pomyliłeś cytując cały post, pisząc przed tym cytatem i w
dodatku wysyając na mój dysk kolejną porcję binarnego śmieciaza w postaci
karty vcf.

BTW Seksuologia ma dużo wspólnego z psychologią kliniczną.

Metoda analityczna
legalizacja zwiazkow homoseksualnych.
Integracja psychiczna
kazdy jest kowalem wlasnego losu - ale czy na pewno?
Matka chrzestna - podsumowanie