Zakładanie jednej soczewki kontaktowej?..

1. Data: 2011-07-19 14:29:23

Temat: Zakładanie jednej soczewki kontaktowej?..
Od: bim-bom <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam wadę -1.25 w obu oczach. Normalnie noszę soczewki zamiast okularów.
Mam wrażliwe oczy i przez noszenie soczewek oczy są trochę przekrwione.

Przez jakiś czas nosiłem tylko jedną soczewkę na raz (na zmianę w lewym
i prawym oku). Widze prawie tak samo dobrze jak gdybym nosił obie. Czy
takie noszenie jednej soczewki może pogorszyć mi wzrok w dłuższym
okresie czasu?

2. Data: 2011-07-22 17:43:21

Temat: Re: Zakładanie jednej soczewki kontaktowej?..
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> noszenie jednej soczewki może pogorszyć mi wzrok w dłuższym okresie czasu?

Nie wiem, kiedyś był tu taki post i wydawał mi się ten pomysł absurdalny.
Teraz myślę, że to może mieć sens,
ale nie rozumiem, po co mając tak małą wadę nosić soczewki.
Nie wystarczą okulary głęboko w torbie?

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

Murdoch, Hedge-Funds and 3 Credit Rating Agencies are fabricating chaos in EU financial markets to distract from hacking scandal , Neocons push to install their own in EU posts
Za niska temperatura
Choroba refluksowa
Przewlekle zapalenie zatok...czy tylko?
woreczek, nerka....