Zaklinaczka dzieci - co w tym jest?

1. Data: 2006-08-09 19:32:56

Temat: Zaklinaczka dzieci - co w tym jest?
Od: "AM" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
od czasu do czasu oglądam w TV programy, gdzie na pierwszym planie pokazują
rodziców z problematycznymi dziećmi i czarującą wszystich kobietkę, która w
nieznany sposób zaradza wszystkim kłopotom. Jak ona to robi? :)
Szukając czegoś na ten temat, znalazłam stronę, gdzie jakaś pani (w PL)
oferuje podobną pomoc - tyle, że nie dla niemowlaków, a starszych dzieci. Co
o tym sądzicie? Czy warto zainwestować w coś takiego?
Pozdrawiam
Pumcia

2. Data: 2006-08-09 19:51:13

Temat: Re: Zaklinaczka dzieci - co w tym jest?
Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

AM napisał(a):

> od czasu do czasu oglądam w TV programy, gdzie na pierwszym planie pokazują
> rodziców z problematycznymi dziećmi i czarującą wszystich kobietkę, która w
> nieznany sposób zaradza wszystkim kłopotom. Jak ona to robi? :)

Oglądaj uważnie to będziesz wiedziała - ona dokładnie mówi co robi, jak
to skutkuje i dlaczego.

> Szukając czegoś na ten temat, znalazłam stronę, gdzie jakaś pani (w PL)
> oferuje podobną pomoc - tyle, że nie dla niemowlaków, a starszych dzieci. Co
> o tym sądzicie? Czy warto zainwestować w coś takiego?

Masz dziecko, z którym nie jesteś w stanie sobie poradzić?

--
Elske

3. Data: 2006-08-09 21:04:03

Od: "AM" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Masz dziecko, z którym nie jesteś w stanie sobie poradzić?
>
> --
> Elske

Jeszcze nie - ja tylko histeryzuję na zapas :)
Pumcia

4. Data: 2006-08-09 21:09:29

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Elske* napisał(a),a było to tak:

> Oglądaj uważnie to będziesz wiedziała - ona dokładnie mówi co robi, jak
> to skutkuje i dlaczego.

Ona pokazuje , że trzeba być konsekwentnym , czego właśnie tym rodzicom
brakuje najczęściej.

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)
http://agako.fotosik.pl/albumy/35299.html

5. Data: 2006-08-09 21:10:56

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *AM* napisał(a),a było to tak:

> Jeszcze nie - ja tylko histeryzuję na zapas :)

Strach ma wielkie oczy. Pamiętam jak ja histeryzowałam na temat - jak go
wychować żeby nie miał złych kolegów, żeby nie zainteresował się alkoholem,
ćpaniem , itp.

6. Data: 2006-08-10 08:29:11

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chomik" <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> napisał
| Pamiętam jak ja histeryzowałam na temat - jak go
| wychować żeby nie miał złych kolegów, żeby nie zainteresował się
alkoholem,
| ćpaniem , itp.

i co, interesuje się alkoholem i ćpaniem ? ;)

--
Kasia + 5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

7. Data: 2006-08-10 10:41:59

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AM" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
> Co o tym sądzicie?

Sądzę, że warto się zapoznać z metodami, przezentowanymi przez Tracy Hogg.

> Czy warto zainwestować w coś takiego?

Na początku w książki T.H.: 'Język niemowląt' & 'Język dwulatka'.
Iwona

8. Data: 2006-08-10 12:06:39

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

AM napisał(a):

> o tym sądzicie? Czy warto zainwestować w coś takiego?

W jakim wieku jest Twoje dziecko? Jeśli to niemowlak, to warto
zainwestować w ksiązki, o których wspomniała Marchewka "Język niemowląt"
"Język dwulatka" Tracy Hogg. W ogóle wydaje mi się, że o wiele bardziej
warto zainwestować w ksiązki na temat rozwoju dziecka, niż w wizyty
jakichś zaklinaczek. Ja bym jeszcze do kanonu podstawowych lektur
wszystkich rodziców ;-) dodała "Rozwój psychiczny dziecka od 0 do 10
lat" Ames, Baker, Ilg i "Wystarczająco dobrzy rodzice" Bruna Bettelheima
- doskonała pozycja IMO, chociaż odrobinkę przestarzała momentami.
A ponad wszystko trzeba wierzyć w siebie jako rodzica i we własne
dziecko, bo bez tego ani rusz.

Pozdrawiam
Ewa

9. Data: 2006-08-10 13:23:41

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> [...]
> dziecka od 0 do 10 lat" Ames, Baker, Ilg i "Wystarczająco dobrzy
> rodzice" Bruna Bettelheima - doskonała pozycja IMO, chociaż odrobinkę

Ja jeszcze dopiszę "Psychologię dziecka" Vasty. To tak, żeby spojrzeć
też nie-poradnikowo na sprawę.

--
Ewa (30.3), Julka (3.11), Zuza (2)
http://julka.gourl.org , http://zuza.gourl.org

10. Data: 2006-08-10 13:28:59

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

zona alberta napisał(a):

> Ja jeszcze dopiszę "Psychologię dziecka" Vasty. To tak, żeby spojrzeć
> też nie-poradnikowo na sprawę.

Tej nie czytałam, ale "Wystarczająco dobrzy rodzice" jest też
antyporadnikowa :-).

Ewa

zaburzenia czucia na szyji 6-cio latka
Rasizm w polskim Usenecie