Zakola

1. Data: 2002-09-02 09:55:31

Temat: Re: Zakola
Od: Robert Maron <r...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

In article <aku4ov$mfp$1@news.onet.pl>, Dro wrote:
> Wy mi tu o telerancji nie mowcie ............ tylko powiedzcie czy da sie
> cos z tym zrobic
> A tak nawiasem mowiac to maz jest bardziej zalamany niz ja.
> ??
[...]

wyluzujcie sie...

robert
--
name: Robert Maron
e-mail: R...@t...com

1. Data: 2002-09-02 10:13:50

Od: "Kasia Kulpa" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> napisał(a):
> Przyzwyczaić się. Łysiejący mężczyźni potrafią być szalenie seksowni,

potrafia na maxa! calkiem lysi tez (ale nie w dresach of course).

-- kasicy wcielenie portalne

1. Data: 2002-09-02 10:27:32

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Dro :
> Moj maz lysieje - ufffffffffffffff straszne. Pojawily mu sie bardzo
> duuuuuuuuuze zakola.
> Jak z tym walczyc, co mozna na to poradzic, sa moze jakies kremy na porost
> wlosow,
> czy ta postac rzeczy da sie zmienic tylko operacyjnie ?? Prosze o jakies
> rady w tej sprawie

Przyzwyczaić się. Łysiejący mężczyźni potrafią być szalenie seksowni,
patrz mój SO ;) albo nieco szerzej znany Patrick Stewart. :) Jeśli ci
bardzo zależy, możesz namówić męża na używanie preparatu Dercos przeciw
łysieniu, ale to chyba bezcelowe - skoro ma tendencję do łysienia,
to wcześniej czy później wyłysieje, nie ma rady.

Saddie
--
/\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
=^;^= http://aravis.itpp.pl/

1. Data: 2002-09-02 10:38:22

Od: "+Protz+" <p...@w...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Lewicka napisał(a):

> albo nieco szerzej znany Patrick Stewart. :)

Pickard?

--
+Protz+
GG: 2186383

1. Data: 2002-09-02 10:38:28

Od: "+Protz+" <p...@w...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Zygmańska napisał(a):

> A łysina to powstaje w wyniku nadmiaru męskich hormonów.
> (moze to i nie prawda, ale dobre na poprawę samopoczucia każdego
> chłopa ;-)) ).

tez myslalem ze to nieprawda, ale niedawno gdzies wyczytalem, ze to
jednak prawda.

no i teraz nie wiem: dla wlasnego dobrego samopoczucia, mysle, ze to
prawda :)

1. Data: 2002-09-02 10:38:38

Od: "+Protz+" <p...@w...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Kulpa napisał(a):

> potrafia na maxa! calkiem lysi tez (ale nie w dresach of course).

bo ci maja jeszcze taka dziwna pustke w oczkach...

1. Data: 2002-09-02 11:31:21

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze +Protz+ :
> Pickard?

Captain Jean-Luc Picard, owszem. Seksowny jest do niemożliwości.

Saddie
--
/\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
=^;^= http://aravis.itpp.pl/

1. Data: 2002-09-02 12:03:43

Od: "+Protz+" <p...@w...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Lewicka napisał(a):

> Captain Jean-Luc Picard, owszem. Seksowny jest do niemożliwości.

ale zycia seksualne ma raczej ubogie, biedaczek.

Chociaz to co robi w holodecku nie pokazywali ;)

1. Data: 2002-09-02 14:19:17

Od: "andrzej kijowski" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dro <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Anulka
>
> Nie wiem dlaczego wszyscy sobie żartujecie...ja nie mam tego problemu ale
mój brat owszem i jakoś sobie jednak poradził.
Po długich poszukiwaniach, zakupił w sklepie internetowym maseczkę do
włosów, basam i jakieś dopasowane tabletki. Włosy zaczęły odrastać ale myślę
że dopiero za parę miesięcy zobaczymy burzę włosów:))

1. Data: 2002-09-02 15:39:18

Od: "Ola Mycha" <m...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andrzej kijowski" <a...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:akvs15$mja$1@news.gazeta.pl...

CIACH
> [...]
myślę
> że dopiero za parę miesięcy zobaczymy burzę włosów:))

A czy mozna wiedziec jakiej firmy te produkty i adres sklepu internetowego?
Dzieki

Ola

dobre solarium w Łodzi?
demakijaż oczu