Zakupowo.

1. Data: 2010-02-23 07:19:03

Temat: Zakupowo.
Od: d...@a...abc.com.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Pierwsze zakupy w tym roku mam za sobą. Oto lista.

1. Calceolaria buflora (pantofelnik dwukwiatowy )-żółty
2. Dryas octopetala (dębik ośmiopłatkowy)-biały -
3. Eremurus robustus (pustynnik olbrzymi )- młoda 2 -u letnia sadzonka -
różowy
4. Hepatica transsilvanica (przylaszczka siedmiogrodzka)
5. Primula auricula (pierwiosnek łyszczak )- fioletowy
6. Primula auricula (pierwiosnek łyszczak )- żółty
7. Primula dencitulata (pierwiosnek ząbkowany)- lila
8. Primula farinosa (pierwiosnek omączony)-różowy
9. Primula rosea (pierwiosnek różowy)-różowy
10. Pulsatilla hybride(sasanka ogrodowa)
11. Saxifraga arendsii (skalnica Arendsii bezłodygowa )- karminowy
12. Saxifraga paniculata (skalnica gronkowa )
13. Saxifraga umbrosa (skalnica cienista- drobnolistna)-białe
14. Thymus pseudolanuginosus (macierzanka sp.)-
15. Pryllitis scolopendrum (języcznik zwyczajny)
16. Osmunda regalis (długosz królewski ) -
17. Bletilla (bletilla )mix -biały,różowy
18. Listera ovata (listera jajowata)-forma ogrodowa
19. Narcisus bulbocodium (narcyz botaniczny)-żółty
20. Daphne cneorum (wawrzynek główkowy)
21. Fagus Sylvatica 'Purpurea' ( buk purpurowy)

Jeśli ktoś ma uwagi odnośnie uprawy to proszę o info.
Ogólnie wiem co i jak posadzić i pielęgnować.

Pozdrawiam,

D.P.