Zamachowiec z Manchesteru to Brytyjczyk. A ,,Wiadomości" TVP swoje o uchodźcach

11. Data: 2017-05-25 14:27:31

Temat: Re: Zamachowiec z Manchesteru to Brytyjczyk. A ,,Wi adom ości" TVP swoje o uchodźcach
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 25.05.2017 um 11:24 schrieb Lord Gender:
> A zbiorowa odpowiedzialność, to nie jest przypadkiem bolszewizm, który za grzechy
ojca, który przykladowo nadepnął na zdjęcie Stalina gdy gazeta mu upadła, mordowano
całą rodzinę. Teraz non stop słyszymy z jap Pisowców o zbiorowej odpowiedzialności no
nie gadaj że wzory z ZSRR przytaczają?

A moze by dalej zglebiac sie w genealogie az sie cos znajdzie? ;-) Ale
jak sie zdarzy, ze mial pradziadka Zyda z Polski, a prababke Rosjanke
lub na odwrot, to dokad wyslac? A jak to bedzie Niemiec z ojca Niemca i
matki Iranki (Perski) jak ten mlody z Monachium?

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

12. Data: 2017-05-27 05:31:52

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

To był Anglik a nie Syryjczyk, non stop fałszywie utożsamiacie uchodzców z
terroryzmem. Ile można kłamać? Na wszystkie te zamachy to byli rodowici europejczycy,
tylko jeden uchodziec. Gdzie my mamy fundamentalizm w Polsce i to też nie są uchodzcy
tylko dzikie wsióry, gdyż narodowcy wyczerpuja definicje terroryzmu, to jest
ekstremizm prawicowy i on ma najwięcej zamachów w ciągu 100 lat w Europie. Wy
jesteście zagrożeniem i obcym elementem w Polsce.

13. Data: 2017-05-27 09:09:08

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lord Gender" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]

========

Zadałem Ci pytanie, co robili z podejrzanymi o mafijność ludźmi pochodzenia
sycylijskiego- w USA w latach 40-60? Chodziło tu często o ludzi po prostu
urodzonych już w USA. Kolejne pytanie: co robiły różne państwa (np Kanada,
USA) w czasie wojny- ze swoimi obywatelami (np amerykanie z Japończykami a
Kanadyjczycy z Włochami) w czasie II Wojny- chodzi o ludzi urodzonych w USA
czy Kanadzie?

--
Chiron

p.s.
Uczciwe będzie, jak po prostu spenalizujemy islam. Znajdzie się państwo na
Bliskim Wschodzie- które będzie ich przyjmować. Na przykład: Turcja.
Wyznajesz islam? Aaaa- to spadaj do Orientu, albo gdzie chcesz. Twoje
obywatelstwo traci ważność. Nie jest ważne, gdzie się urodziłeś. Ani jaki
masz odcień skóry.

14. Data: 2017-05-27 09:12:08

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.05.2017 o 09:09, Chiron pisze:
> [...]
> Wyznajesz islam? Aaaa- to spadaj do Orientu, albo gdzie chcesz. Twoje
> obywatelstwo traci ważność. Nie jest ważne, gdzie się urodziłeś. Ani

Kto miałby tego dokonać? Niedługo spenalizują chrześcijaństwo

15. Data: 2017-05-27 09:22:49

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 27 maja 2017 09:09:10 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:

> Uczciwe będzie, jak po prostu spenalizujemy islam.

Tatarów też?

16. Data: 2017-05-27 09:37:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender <r...@g...com> wrote:
> Chiron
>
> To był Anglik a nie Syryjczyk,

To był obcokrajowiec z angielskim obywatelstwem - tłumoku.

17. Data: 2017-05-27 10:05:16

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-27 o 09:09, Chiron pisze:

> [...]
> amerykanie z Japończykami a Kanadyjczycy z Włochami) w czasie II Wojny-
> chodzi o ludzi urodzonych w USA czy Kanadzie?

Zadam ci pytanie. Co robili z podejrzanymi ludźmi w epoce kamienia łupanego?
I drugie pytanie. Czy zdajesz sobie sprawę który mamy rok obecnie?

> --
> Chiron
>
> p.s.
> Uczciwe będzie, jak po prostu spenalizujemy islam.

Uczciwie będzie zdelegalizować wszystkie religie.
Gdy robisz to z jedną, to nie jest uczciwe.

A katolików gdzie byś wywalił?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

18. Data: 2017-05-27 10:08:08

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-27 o 09:37, Ikselka pisze:

> To był obcokrajowiec z angielskim obywatelstwem - tłumoku.

Obywatel obcego kraju z angielskim obywatelstwem... :):) - ciociu Lidio.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

19. Data: 2017-05-27 11:35:47

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Użytkownik "Lord Gender" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
- pokaż cytowany tekst -
========

[...]

To gdzie mamy " narodowców" z Polski deportować bo wyczerpują definicje terroryzmu
lub grup zorganizowanych przestępczych, to co Amerykanie z Syczylijczykami, tego się
domagasz? Chociaż nie wiem o co ci chodzi z tymi syczylijczykami bo co ma wspólnego
ściganie przestępczości z uchodzcami?

20. Data: 2017-05-27 11:38:51

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Lord Gender <r...@g...com> wrote:
> Chiron
>
> To był Anglik a nie Syryjczyk,

To był obcokrajowiec z angielskim obywatelstwem - tłumoku.
- pokaż cytowany tekst -

Urodził się w Angli to jaki obcokrajowiec? Murzyni w USA też są obcokrajowcami?
Amerykanie też są obcokrajowcami, no bo tam tylko indianie byli i trzeba
obcokrajowców amerykanów z Ameryki wyrzucić.

Cenzura
Chałupka welcome to!
Apel
Nie chcą kolaborować