Zamek Gerda

11. Data: 2009-01-30 20:52:14

Temat: Re: Zamek Gerda
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Sty, 07:24, "Misiek" <p...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Gabriel" <z...@p...fm> napisał w
wiadomościnews:glorkf$jqf$1@atlantis.news.neostrada.
pl...

erda-tytan-zx-plus...

> Carrefourre - tam tego jest od liku, a sporo taniej. Tez tak mialem
> (popelnilem kardynalny blad i nasmarowalem gerde "od srodka" wpuszczajac
> pare kropel (no troszke wiecej niz pare hehehe) oliwy...) i zamek... do
> wymiany po roku od smarowania.
> Ponoc ich sie nie smaruje...- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Błąd, trzeba było zwrócić się do firmy jakiego smaru użyć, lub czym
wymyć ten, który wpuścileś, może wystarczyłby WD40, a później benzyna
ekstrakcyjna, a na końcu inhibol. A później firmowy. A na drugi raz
czytać instrukcje.

12. Data: 2009-02-01 14:42:44

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> każdy ma prawo do własnej oceny - człowiek inteligentny potrafi odróżnić
> idiotów od reszty
> zresztą wystarczy czytać grupę jakiś okres czasu żeby się zorientować, że
> zwracanie uwagi w tym przypadku (666) nie przynosi rezultatów

wiem i wlasnie dlatego zaszeregowanie 666 do grupy idiotow nie potrafiacych
pisac poprawnie na grupie, oraz lamiacego wszelka netykiete nie stanowi dla
wiekszosci stalych bywalcow, zadnego problemu.
a jego miejscie najczesciej jest w KF jak i u mnie, a tylko od czasu do
czasu ktos go wywleka i widze ze dalej nie potrafi poprawnie pisac na
grupie.

--
pzdr
piotrek

Wypiek chleba - do czego służą poszczególne składniki i jak nimi manipulować?
pralka pod blat
łączenie aluminium z miedzą
Kuchnia IKEA wraz z usługą wymiarowania i montażu [W-wa]
Kabina prysznicowa z elektrycznym ogrzewaniem wody