Zaniedbana :-)

111. Data: 2009-07-06 06:56:32

Temat: Re: Zaniedbana :-)
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Przypuszczam, że Giertych w przeciwieństwie do Ciebie potrafi pisać nie z
> czasownikiem poprawnie. Cofnij się do podstawówki, ba nawet zerówki, mój
> sześcioletni syn też robi to poprawnie.

Glob pisze poetycko, więc ma w dupie ortografię i interpunkcję. Jednakoż
zapomina, że Witkacym i Gombrowiczem to raczej nie będzie.

Qra

112. Data: 2009-07-06 06:57:11

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> No to chyba Cię srogo zawiodę - bo ani zmarszczki, ani cellulit
> (zero!), ani obwisły biust (dzięki Bogu i genom od mamusi) nie są
> mi jeszcze dane :-)
> A za 2 dni kończę 49 lat i patrzę w lustro z wielkim zadowoleniem
:-)

> Dla Ciebie będzie naturalna, na pewno, bo już teraz masz to
> wszystko, choć jesteś dwukrotnie młodsza...

> Noszę tylko markowe torebki firmy ECCO oraz Wittchen - ale Ty nie
> możesz nic wiedzieć o cenach tam panujących, no wiem przecież

LOL! Kolejny raz się przekonałam, że tej osoby nie można traktować
poważnie. Niepotrzebnie próbowałam wyjaśnić jej, że można się ubiegać
o podwyżkę alimentów nawet wtedy gdy ojciec nie pracuje i nie płaci.
Ona i tak wie wszystko lepiej o wszystkich, ma swój alternatywny
wszechświat i swoją własną prawdę. Rzeczywiście, w tym przypadku
zawsze może napisać, że mówi tylko prawdę. Swoją :)

--
Pozdrawiam - Aicha

113. Data: 2009-07-06 07:01:13

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Noszę tylko markowe torebki firmy ECCO oraz Wittchen - ale Ty nie możesz
> nic wiedzieć o cenach tam panujących, no wiem przecież, na pewno żadna nie
> kosztowała 50 zł, moja najtańsza torebka była kupiona za 300 zł, ale co
> tam szczegóły - idź i popatrz sobie w sklepie :-)

A czemuż nie Hermesa? Też są fajne.

Qra

114. Data: 2009-07-06 08:03:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 6 Jul 2009 09:01:13 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> A czemuż nie Hermesa? Też są fajne.
>
> Qra

Design mi nie pasi.

115. Data: 2009-07-06 08:05:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 6 Jul 2009 09:01:13 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> A czemuż nie Hermesa? Też są fajne.

O, TO ma być fajne?
http://www.designer-torebka.pl/index.php/category/de
signer/hermes/
Badziewie i bezguście jakich mało.

116. Data: 2009-07-06 08:34:32

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.dziennik.pl/kobieta/moda/article396809/Co
_laczy_kobiety_i_ich_majtki_.htmlI
> Niech teraz który powie, że kobieta nie musi "wyglądać" :-)
> Kelly jest boska. W jej wieku!

Ciekawy tekts wychwycilem.
Lata 20-te, 30-te, wchodzi emancypacja i .... kobiety zaczynaja ukrywac
swoja kobiecosc!
Dobrze ze te emancypacje mamy juz za sobą :)

cyt:

"LATA 20-TE I 30-TE

To lata wojującej emancypacji i rozbuchanej - dopiero przecież odzyskanej -
wolności obyczajowej. Moda tamtych lata widziała kobiety jako chłopczyce -
krótkie włosy, proste fasony sukien o obniżonej talii, ukrywające kobiece
krągłości. Podobnie bielizna - proste i wąskie kroje ukrywały a nawet
spłaszczały kluczowe krągłości. "

117. Data: 2009-07-06 09:06:15

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> O, TO ma być fajne?
> http://www.designer-torebka.pl/index.php/category/de
signer/hermes/
> Badziewie i bezguście jakich mało.

No skoro znasz tylko Birkin...

Qra

118. Data: 2009-07-06 09:08:48

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:
> W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Glob pisze poetycko, wi�c ma w dupie ortografi� i interpunkcj�. Jednako�
> zapomina, �e Witkacym i Gombrowiczem to raczej nie b�dzie.
>
> Qra

No oczywiście ,bo Będzie Witkacy, Gombrowicz I Glob ;-)

119. Data: 2009-07-06 09:08:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 6 Jul 2009 10:34:32 +0200, Duch napisał(a):

> [...]
> swoja kobiecosc!
> Dobrze ze te emancypacje mamy juz za sobą :)

Jasne :-)
E-maca-pacja :-D

> [...]
> krótkie włosy, proste fasony sukien o obniżonej talii, ukrywające kobiece
> krągłości. Podobnie bielizna - proste i wąskie kroje ukrywały a nawet

Kiedyś kobiety bandażowały sobie piersi. Moda modą, ale jednak nie
wszystkie jej ulegają na szczęscie, a reszta jak te owce...

120. Data: 2009-07-06 09:10:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 6 Jul 2009 11:06:15 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

signer/hermes/

> No skoro znasz tylko Birkin...
>
> Qra

Wystarczy popatrzeć, co nosi pani Kwasniewska, żeby tego absolutnie nie
nosić...

dziecko, jako zastępstwo małżonka w domu
Upadek obyczajów w dwudziestoleciu ,część druga .
zapomnienie
platforma błyskawicznie reaguje - kochana jest
Upadek obyczajów w dwudziestoleciu , część 1.