Zapach dla brunetki 30

1. Data: 2003-12-02 14:52:58

Temat: Re: Zapach dla brunetki 30
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "star" <s...@s...com> napisał w wiadomości
news:bqi8ic$3j8$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Zapomnialam polecic jeszcze Angel Innocent, lepsza wersja Angel.
> Rownie dobry dla brunetki, jesli zapachy mozna w ogole przydzielac do
koloru
> wlosow;)

No i znow sie roznimy :) Innocent jest piekny, ale ja wole ten tradycyjny
:))

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-12-02 14:56:40

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka (Wrocław) wrote:

> No i znow sie roznimy :) Innocent jest piekny, ale ja wole ten
> tradycyjny :))

No i cale szczescie ze sie roznimy, pachniec tymi samymi perfumami, to jak
przyjsc w takich samych kieckach na impreze. Totalna klapa;)))

--
star

1. Data: 2003-12-02 16:31:05

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

gSS napisał/a w news:bqhnjm$knu$1@inews.gazeta.pl:

> Otoz chcialbym kupic na Mikolaja fajny zapach przyjaciolce ktora jest
> 30 letnia ladna brunetka.

Eternity Calvin Klein?

mips

--
Korzystasz z Allegro? Przeczytaj koniecznie
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1252988

1. Data: 2003-12-02 22:15:07

Od: "Kasia Kulpa" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> napisał(a):

> Użytkownik "star" <s...@s...com> napisał w wiadomości
>
> Lolita Lempicka jst jak najbardziej dla brunetki, ale poniewaz brunetka,
> ktora potrzebuje nowego zapachu, uzywala Lancome Miracle i to jest jej
> zapach, to Lolitka jej nie podejdzie, obawiam sie. Zapach zupelnie inny duzo
> slodszy. Moj ulubiony, mniam ;)

Lolita jest straaasznie slodka, prawie jak Baby Doll :) ja bym tez odradzala,
jesli nie ma sie pewnosci, ze dana osoba lubi takie slodkie zapachy.

ja bym najchetniej polecila Rush Gucciego, ale to chyba ryzykowne, bo
spotkalam sie z opiniami zupelnie skrajnymi na jego temat (ja jestem z tych,
co reaguja skrajnie pozytywnie :))

w ogole, to kupowanie zapachow nader ryzykowne jest. zawsze moze nie podejsc.
chyba, ze sie ufa swojej intuicji i ma sie doswiadczenie z trafianiem w gusta
danej osoby.

-- kasica

1. Data: 2003-12-03 01:31:19

Od: "iska" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> wrote in message

> Albo super klasyka czyli Dolce Vita Diora?
> Wbrew pozorom, to wcale nie są ciężkie zapachy, a IMO bardzo pasują
> brunetkom.

to ja sie podpisze pod Hot Couture po raz kolejny, to jest zapach ktory
najczesciej wywoluje reakcje z gatunku "ojoj, ale ladnie pachniesz" :))
iska

1. Data: 2003-12-03 01:33:57

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-12-03 02:31:19 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *iska* skreślił te oto słowa:

> to ja sie podpisze pod Hot Couture po raz kolejny, to jest zapach ktory
> najczesciej wywoluje reakcje z gatunku "ojoj, ale ladnie pachniesz" :))

A to naprawde zalezy na kim pachnie... u jednych osob bardzo mi sie podoba,
u innych - tylko czekam, az bede sie mogla oddalic na tyle, by juz tego nie
czuc.

Dlatego tez jest przeciwna kupowania na prezent perfum... chyba, ze kupuje
sie taki sam jak poprzednio uzywany ( i do tego jeszcze dobrze jest
wiedziec, czy obdarowywana nie marzy o tym, zeby zapach sie jak najszybciej
skonczyl, bo juz ma cos innego na oku).

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-12-03 08:21:26

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
2...
> Eternity Calvin Klein?

O, ta fioletowa, limitowana seria. Mniam!
I jeszcze dopisze Tresor. TRESOR jest rewelacyjny :)

Kruszyna
fanka Tresora i LL
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-12-03 08:55:19

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka (Wrocław) wrote:
> O, ta fioletowa, limitowana seria. Mniam!
> I jeszcze dopisze Tresor. TRESOR jest rewelacyjny :)

To ja dodam jeszcze Gucci Rush, ale 2 koniecznie i Romance Laurena;)

--
star, maniaczka

1. Data: 2003-12-03 11:34:15

Temat: Re: Zapach dla brunetki 30 - a dla faceta ?
Od: "gSS" <g...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo wam dziekuje dziewczyny.

Chyba wywolalem wilka z lasu :)

Zrobile liste poleconych przez Was zapachow.
Mysle, ze znam sie troche, malo tego mam malego bzika
na tym punkcie - wybiore sie pewnie do Sephory w Galerii Dominikanskiej,
ocenie i kupie to co mi sie bedzie podobalo, chyba nie popelnie bledu ... :)

A w sumie to chetnie poznalbym Wasze opinie na temat meskich wod.

Jesli was interesuje to mam 34 lata i obecnie na dzien stosuje zamiennie
Hugo Boss - Hugo (zielony) i Issey Miyake (meski oczywiscie)
a wieczorem Gucci Envy i Azzarro klasyczne, ktore jest dla mnie
niesmiertelne.

Pozdrawiam serdecznie.

Arek.

1. Data: 2003-12-03 11:49:04

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gSS" <g...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Hugo Boss - Hugo (zielony) i Issey Miyake (meski oczywiscie)
> a wieczorem Gucci Envy i Azzarro klasyczne, ktore jest dla mnie

Hre, hre, hre i na dodatek wroclawianin :)
ja bylam wczoraj w Sephorze wlasnie w GD i zacumowalam przy polce z meskimi
zapachami.
I tak:
do mojego ukochanego Fahrenheita dorzucam Allure Chanel (meski oczywiscie) -
fantastyczny. Do tego jeszcze Mania (Armani), ktory bardzo mi przypomina
zenski zapach Sergio Tacchiniego "Ozone". Wachalam jeszcze Kenzo - Kenzo
pour Homme (cos w ten desen) i z poczatku ladny, ale po kilku godzinach
pachnie jak mydlo, fuu.

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

aplikator - gąbeczka do podkładu
po raz setny :) baza art deco pod cienie / Kraków
balsam do skóry suchej bezzapachowy
polski puder w kremie, który najlepszy?
kosmetyczka Warszawa